zoomit

تمرکز سامسونگ در رویداد IFA 2022 روی فناوری‌های خانه‌های هوشمند خواهد بود

تمرکز سامسونگ در رویداد IFA 2022 روی فناوری‌های خانه‌های هوشمند خواهد بود

سامسونگ در رویداد IFA سال جاری در برلین حضور خواهد داشت. این شرکت اکنون پیش‌نمایشی از محصولاتی ارائه داده است که قصد دارد در رویداد خود معرفی کند. جائه سونگ لی، رئیس واحد لوازم دیجیتال سامسونگ در پستی وبلاگی اعلام کرد که این شرکت در محصولات آینده‌ی خود روی پایداری و بهره‌وری انرژی تمرکز کرده است. وی به سه مرحله‌ی مهمی اشاره کرده است که سامسونگ را به برند شماره‌یک بهره‌وری انرژی در لوازم خانگی تبدیل می‌کند؛ ادعایی جسورانه که هدفش دستیابی به خانه‌هایی است میزان ایجاد آلایندگی آن‌ها به صفر برسد.

مدیر لوازم الکترونیکی سامسونگ

به‌گزارش GSMArena، اولین گام برای رسیدن به هدف بلندپروازانه‌ی سامسونگ پیاده‌سازی ارتباط وای‌فای در همه‌ی محصولات جدید این شرکت است که به سرویس هوشمند سفارشی Home متصل می‌شوند. این پلتفرم در هسته‌ی خود از SmartThings بهره خواهد برد تا کاربران بتوانند با استفاده از آن، کارایی و کنترل بهتری روی دستگاه‌های خود داشته باشند. علاوه‌براین، همه‌ی لوازم خانگی این شرکت از قابلیت‌های مبتنی‌بر هوش مصنوعی برای صرفه‌جویی در انرژی برخوردار خواهند بود.

دومین گام همکاری با شرکتی است که ازقبل می‌داند چگونه می‌توان در مصرف انرژی به پایداری رسید. در این سناریو خاص، سامسونگ با پاتوگونیا، برند پوشاک سازگار با محیط‌زیست، وارد همکاری خواهد شد. پاتوگونیا مشغول‌ کار روی حذف میکروپلاستیک‌ها از لباس‌های خود است تا بدین‌طریق از انتشار مواد شیمیایی جلوگیری کند.

خانه هوشمند سامسونگ

مقاله‌ی مرتبط:

  • دارندگان تلویزیون‌های سامسونگ سه ماه اشتراک رایگان +Apple TV دریافت می‌کنند
  • سامسونگ با همکاری بنیاد بیل گیتس توالتی هوشمند با هدف تسهیل روند پساب‌زدایی تولید کرده است

تخصص پاتوگونیا در پوشاک و دانش سامسونگ در ماشین‌های لباس‌شویی می‌تواند به کاهش انتشار میکروپلاستیک‌ها منجر شود. انتظار می‌رود این تغییر در محصولات جدید و برخی از محصولات قبلی غول فناوری کره‌ای (با انتشار به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری) اعمال شود.

سومین گام ایجاد خانه‌هایی است که انرژی موردنیاز خود را تولید خواهند کرد و بدین‌ترتیب، انتشار کربن را کاهش خواهند داد. این امر با مشارکت Qcells و SMA انجام خواهد شد و سامسونگ انواع پروژه‌های کربن خنثی را اجرا خواهد کرد تا تأثیر منفی روی محیط‌زیست را کاهش دهد و چشم‌انداز آینده‌ی پایدار را به واقعیت تبدیل کند.

رئیس بخش لوازم الکترونیکی سامسونگ جزئیات دیگری درباره‌ی ماشین‌ لباس‌شویی و سیستم‌های تهویه‌ی هوا و تلویزیون‌های هوشمند آینده‌ی این شرکت ارائه نکرده است. اطلاعات بیشتر درباره‌ی برنامه‌های این برند پس از آغاز رویداد IFA 2022، یعنی ۲ سپتامبر (۱۱ شهریور ۱۴۰۱)، دردسترس قرار خواهد گرفت.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا