zoomit

تماشا کنید؛ این لانچرهای سفارشی گلکسی زد فولد ۴ را به گوشی ویندوزی تبدیل می‌کنند

تماشا کنید؛ این لانچرهای سفارشی گلکسی زد فولد ۴ را به گوشی ویندوزی تبدیل می‌کنند

گلکسی زد فولد ۴ سامسونگ یکی از جذاب‌‌ترین گوشی‌های هوشمند در سرتاسر جهان محسوب می‌شود. اما چگونه می‌توان با اعمال برخی تغییرات، یک گوشی پرچم‌دار تاشو را ارتقا داد و به‌عنوان مثال آن را به یک دستگاه ویندوزی تبدیل کرد؟ این دقیقاً کاری است که کانال یوتیوب مارک اسپورل (Mark Spurrell) با زد فولد ۴ خود انجام داده است.

همان‌طور که احتمالاً حدس زده‌اید، اسپورل درواقع سیستم‌عامل ویندوزفون را روی گلکسی زد فولد ۴ خود نصب نکرده است. او درعوض از دو لانچر بسیار سفارشی روی اندروید بهره گرفته؛ صفحه‌ی بیرونی آن از Square Home استفاده می‌کند که درواقع رابط کاربری الهام‌گرفته‌شده از سبک طراحی مترو بوده و علاوه‌براین لانچر Win-X Luncher برای صفحه‌نمایش تاشو بزرگ‌تر در نظر گرفته شده است.

اگر تاکنون گوشی تاشو دراختیار نداشته‌اید شاید از این موضوع آگاه نباشید که این نوع محصولات معمولاً امکان استفاده از دو لانچر جداگانه را دراختیار افراد قرار نمی‌دهند و اسپورل این محدودیت را با بهره گرفتن از روتین Bixby دور زده است.

مقاله‌ی مرتبط:

  • Caviar مدل‌های سفارشی گلکسی زد فولد ۴ را با طراحی زیبا از جنس طلا و شهاب‌سنگ معرفی کرد
  • پنل Eco2 OLED Plus گلکسی زد فولد ۴ روشنایی و دوام نمایشگر را افزایش می‌دهد

تنظیمات نهایی اسپورل، بهتر از چیزی که انتظار می‌رود به‌نظر می‌رسند. نمایشگر بیرونی گلکسی زد فولد ۴ شبیه دستگاهی است که از ویندوز ۸٫۱ با تم مترو بهره می‌برد. آیکون‌های این لانچر، یادآور روزهای ویندوزفون است و حتی عملکردی شبیه‌ کاشی‌های زنده در آن دیده می‌شود. ظاهراً لانچر Square Home امکانات بسیار خوبی دارد و از قابلیت‌هایی مثل کشیدن انگشت روی نماد‌ها برای انجام کارهای مختلف مثل بازکردن برنامه‌ی دوربین پشتیبانی می‌کند.

در ادامه می‌توانید ویدئو را تماشا کنید:

تماشا در آپارات

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا