zoomit

تلویزیون گیمینگ ردمی X Pro با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و وضوح ۴K معرفی شد

تلویزیون گیمینگ ردمی X Pro با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و وضوح ۴K معرفی شد

ردمی Gaming TV X Pro به‌عنوان یک تلویزیون مخصوص بازی معرفی شده است و همه‌ی مدل‌های آن از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کنند. این محصول از نور زمینه‌ی پارتیشن‌بندی‌شده درسطح سخت‌افزار بهره می‌برد و از نرخ نوسازی متغیر (VRR) نیز پشتیبانی می‌کند؛ قابلیتی که به‌طور هوشمند نرخ‌ نوسازی را با نرخ فریم خروجی بازی مطابقت می‌دهد تا از اجرای روان بازی اطمینان حاصل کند.

تلویزیون ردمی Gaming TV X Pro

به گزارش Gizmochina، وضوح تلویزیون ردمی Gaming TV X Pro معادل ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ پیکسل است و ۹۴ درصد گسترده‌ی رنگی DCI-P4 را پوشش می‌دهد. این محصول از ۱٫۰۷ میلیارد رنگ پشتیبانی می‌کند و با فناوری‌های دالبی‌ویژن و دالبی‌اتموس نیز سازگار است. علاوه‌براین، اگر تلویزیون تشخیص دهد که درحال اجرای بازی هستید، حالت کاهش نرخ‌تأخیر را به‌طور خودکار فعال و عملکردهای غیرضروری را غیرفعال می‌کند تا میزان تأخیر نمایش بازی بهینه‌سازی شود.

تلویزیون گیمینگ X Pro ردمی از تراشه‌ی چهارهسته‌ای A73، رم ۳ گیگابایت و حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۳۲ گیگابایتی بهره می‌برد. این محصول همچنین با فناوری FreeSync Premium شرکت AMD سازگار است و می‌توان از آن برای اجرای بازی‌های کنسولی، رایانه‌های شخصی و کنسول‌های دستی استفاده کرد.

تلویزیون ردمی Gaming TV X Pro

مقاله‌ی مرتبط:

  • تلویزیون هوشمند ۷۰ اینچی ردمی A70 باوضوح ۴K معرفی شد
  • بهبود چشمگیر و افزایش چهاربرابری رزولوشن نمایشگرها به‌لطف فناوری جدید میکرو LED پوروتک

ردمی Gaming TV X Pro همچنین از بازی‌های ابری پشتیبانی می‌کند.این شرکت با Migu Kuaiyou وارد همکاری شده است تا کاربران بتوانند بیش‌از ۴۰ عنوان از بهترین بازی‌های آن را بدون‌نیاز به دانلود، روی تلویزیون اجرا کنند. این محصول همچنین به درگاه‌های HDMI 2.1، HDMI 2.0، USB 2.0، پورت شبکه‌ی کابلی، ورودی AV، رابط S/PDIF coaxial و آنتن مجهز شده است.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا