zoomit

تغییر شبکه رادیویی به‏‌صورت آنلاین برای سیم‌‌کارت‌های شاتل ‏موبایل ممکن شد

تغییر شبکه رادیویی به‏‌صورت آنلاین برای سیم‌‌کارت‌های شاتل ‏موبایل ممکن شد

در راستای تسهیل دسترسی مشترکین سیم‌کارت‌‏های شاتل‏ موبایل به سرویس انتخاب دستی شبکه رادیویی که پیش .تر ازطریق کد دستوری #۸*۱* دردسترس بود، این قابلیت به پنل مدیریت اینترنتی حساب شاتل‏ موبایل اضافه شد. از این پس، مشترکین سیم‏‌کارت‏‌های هوشمند شاتل ‏موبایل می‌‏توانند به ‌صورت آنلاین ازطریق پنل مدیریت اینترنتی حساب خود، ضمن استعلام نام شبکه رادیویی میزبان، به‏‌صورت دستی این شبکه را در لحظه تغییر داده یا قابلیت انتخاب هوشمند را از همین طریق مجدداً فعال کنند.

شبکه تلفن همراه شاتل ‏موبایل سال گذشته در جهت توسعه قابلیت‌‏های سیم‌کارت‏ هوشمند خود، از راهکار نوآورانه «انتخاب دستی شبکه رادیویی میزبان» بر بستر کددستوری #۸*۱* رونمایی کرد و اکنون این امکان را فراهم کرده تا مشترکین شاتل‏ موبایل بتوانند با مراجعه به پنل مدیریت اینترنتی حساب شاتل ‏موبایل به‏‌صورت آنلاین نیز به این سرویس دسترسی داشته باشند.

این خدمت جدید، با توجه به نیازسنجی انجام‌شده از مشترکین سیم‌کارت‌‏های هوشمند شاتل ‏موبایل و به‏ ویژه مشترکینی که از مودم برای اتصال به شبکه استفاده می‌کنند، طراحی و پیاده‏‌سازی شده است.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص سیم‏‌کارت‌های هوشمند شاتل‏‌ موبایل با پوشش سراسری ۴G/LTE و پیش ‌شماره ۰۹۹۸ و کد یک، می‌توانند به وب ‌سایت www.shatelmobile.ir مراجعه کنند یا ازطریق شماره ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰ به‌صورت ۲۴ ساعته با کارشناسان فروش شاتل‌ موبایل در ارتباط باشند.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا