zoomit

تعمیر ساید بای ساید جنرال الکتریک با دیجی تعمیرکار

تعمیر ساید بای ساید جنرال الکتریک با دیجی تعمیرکار

یکی از دستگاه‌های جنرال الکتریک که مورد‌توجه قرار گرفته است، ساید بای ساید آن است. ازجمله خطاهای رایجی که کاربران با آن مواجه می‌شوند، خطای hrs است. این خطا نشانه چه مشکلی در ساید بای ساید جنرال الکتریک است؟ با دیجی تعمیرکار همراه باشید تا در‌ادامه به‌طور‌کامل این مشکل را بررسی کنیم. در‌صورت نیاز به تعمیر یخچال جنرال الکتریک، می‌توانید از خدمات دیجی تعمیرکار استفاده کنید.

ارور و خرابی در ساید بای ساید

یخچال نیز مانند سایر لوازم خانگی دراثر استفاده زیاد یا آسیب‌های فیزیکی یا نگه‌داری نادرست و نا‌مناسب دچار خرابی خواهد شد. گاهی این خرابی‌ها با علائمی مانند سروصدای زیاد و خنک‌نشدن محفظه داخلی و برفک‌زدن خودش را نشان خواهد داد؛ اما گاهی شما با دیدن خطاهایی که روی صفحه‌نمایش ساید بای ساید به‌نمایش در‌می‌آیند، متوجه وجود آن مشکل خواهید شد.

ارور hrs چیست؟

یکی از کدهای خطا ساید بای ساید جنرال الکتریک همین کد hrs است. وقتی این خطا بروز پیدا می‌کند، دستگاه شما خاموش خواهد شد. پس در ابتدا، این را بدانید که به‌محض روشن‌شدن این خطا تمامی مواد‌غذایی را از محفظه داخلی خارج کنید تا فاسد نشوند. حالا می‌خواهیم بدانیم که دلیل بروز این کد خطای hrs چیست؟ علت بروز این خطا در ساید بای ساید جنرال الکتریک می‌تواند خرابی برد یا سوختن کندانسور فریزر باشد که در‌ادامه درباره آن‌ها صحبت خواهیم کرد.

خرابی برد دستگاه جنرال الکتریک

سوختن یا وجود مشکلی در برد ممکن است باعث بروز خطای hrs شود. برد در یخچال در‌واقع مانند مغز در بدن انسان است؛ یعنی فرمان‌هایی را به بخش‌های متفاوت و قطعات مختلف دستگاه می‌رساند. با ارسال همین فرمان‌ها است که ساید بای ساید شما خنک می‌شود و کار می‌کند و مواد‌غذایی شما تازه می‌ماند. حالا تصور کنید این قطعه بسوزد یا خراب شود. بدین‌ترتیب کل سیستم دستگاه مختل می‌شود و در‌واقع کار نخواهد کرد.

دیجی تعمیرکار

چرا برد خراب شده است؟

به دو دلیل برد ساید بای ساید شما دچار مشکل شده است:

  • دلیل اول نوسانات شدید و پشت‌سر‌هم برق است. این نوسانات می‌تواند باعث آسیب شدید و جدی برد دستگاه شما شود. پس به‌یاد داشته باشید که همیشه از محافظ برق مخصوص یخچال استفاده کنید تا جریان ضعیف یا شدید را کنترل و متعادل کند. بدین‌ترتیب طول عمر برد ساید بای ساید جنرال الکتریک شما نیز بیشتر خواهد شد.
  • دلیل دوم به طول عمر خود برد مربوط می‌شود و فرسودگی این قطعه ممکن است باعث بروز خطای hrs شود. تمامی قطعات الکتریکی عمر محدودی دارند. این یعنی شما باید پس از چند سال آن‌ها را تعویض کنید. این موضوع درباره قطعه برد هم صدق می‌کند؛ یعنی بعد از چند سال باید قطعه سالم و جدید را جایگزین برد قدیمی کنید. برای انجام این کار باید با متخصص تعویض و تعمیر قطعات جنرال الکتریک یعنی بخش تعمیر یخچال دیجی تعمیرکار تماس بگیرید تا برای حل مشکل و رفع خطای hrs در محل شما حاضر شود.

پریدن برنامه برد دستگاه

وقتی خطای hrs را مشاهده می‌کنید، امکان سالم‌بودن موتور و تمامی اتصالات الکتریکی زیاد است؛ اما امکان پریدن برنامه برد یخچال جنرال الکتریک وجود دارد. در این مواقع نیز باید با متخصص تماس بگیرید تا در محل شما حاضر شود و خودش برنامه جدیدی روی برد دستگاه نصب کند.

کندانسور فریزر سوخته است

این قطعه یکی از قطعات خنک‌کننده دستگاه شما است. وقتی کندانسور ساید بای ساید جنرال الکتریک خراب می‌شود، دمای محفظه دستگاه افزایش می‌یابد و همین موضوع باعث می‌شود که برد الکتریکی دستگاه شما دچار فشار و آسیب شود. فشار واردشده به برد و گرما باعث خواهند شد که برد الکتریکی بسوزد و شما روی نمایشگر ساید بای ساید خود خطای hrs را ببینید.

صدای تیک‌تیک

یکی دیگر از علائم کد خطای hrs است، صدایی شبیه تیک‌تیک است. این یعنی به‌جز اینکه شما روی مانتیور یخچال خود این خطا را مشاهده می‌کنید، ممکن است صدای تیک‌تیک‌کردن از دستگاه خود بشنوید.

جلوگیری از بروز ارور hrs

حالا که همه‌چیز را درباره این کد خطا در ساید بای ساید جنرال الکتریک می‌دانید، ممکن است برایتان این سؤال پیش آمده باشد که چگونه می‌توانیم از بروز این خطا جلوگیری کنیم؟ به‌محض اینکه صدای غیر‌عادی از موتور دستگاه به گوشتان رسید، با دیجی تعمیرکار تماس بگیرید. تکنسین و کارشناس مرتبط ساید بای ساید جنرال الکتریک در مدت‌زمان کوتاهی در محل شما حاضر می‌شود تا یخچال شما را سرویس و از بروز مشکل بزرگتری جلوگیری کند.

اگر ایرادات موجود در فن و کندانسور به‌سرعت بر‌طرف شود، می‌توان گفت که احتمال آسیب‌دیدن برد کم می‌شود و جلوِ خرابی آن گرفته خواهد شد و درنتیجه، می‌توانید از بروز خطای Hrs جلوگیری کنید. با دیجی تعمیرکار تماس بگیرید تا از مشاوره با کارشناسان این مجموعه برخوردار شوید.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا