مديريت ICT

تعرفه‌های جدید درآمد مخابرات را ۲۰۰ میلیارد تومان افزایش داد

تعرفه‌های جدید درآمد مخابرات را ۲۰۰ میلیارد تومان افزایش داد

مجید سلطانی امروز در یک نشست خبری اظهار کرد: بر اساس بررسی که از سال ۱۳۹۰ تا ۱۴۰۰ داشته ایم، در شبکه شرکت مخابرات از نظر درآمدی توسعه شبکه داشته‌ایم و مشترکان ما نیز افزایش یافته اند.

به گزارش نیوزلن از ایسنا، وی افزود: اثر درآمدی به صورت میانگین و تعداد مشترکین ما که قبض پرداخت می کنند و فعال هستند حدود ۲۰ میلیون نفر هستند. درآمد ریالی و ارزی شرکت مخابرات طی ۱۰ سال به نسبت افزایش هزینه ها حدودا ۲۲ برابر شده است؛ این در حالی است که درآمد ما کاهش یافته، اما هزینه ها ۱۲ برابر شده است.

سلطانی تاکید کرد: به دنبال افزایش تعرفه ها، درآمد شرکت مخابرات ۲۰۰ میلیارد تومان افزایش یافت، اما از سوی دیگر افزایش حقوق ۲۵۰ میلیاردی در ماه را داریم که اثر درآمدی تعرفه برای توسعه به صفر رسیده است.

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران همچنین در پاسخ به سوال ایسنا مبنی بر اینکه چرا برخی از مشترکان ساکن در مناطق مشمول دریافت فیبر نوری، هنگام مراجعه برای دریافت آن با مشکلاتی رو به رو می شوند، تشریح کرد: مشترکی که درخواست می کند، شرکت مخابرات موظف است امکانات را در اختیارش قرار دهد. ما سامانه پاسخ گویی مشترک را داریم و اگر مشترکین مشکلاتی در این زمینه دارند، می توانند در این زمینه اقدام کنند. اما ممکن است فاصله دور بوده باشد و نیاز به حفاری محلی داشته است.
وی افزود: در زمینه فیبر نوری در استان تهران این خبر خوب را می دهم که طرح توسعه فیبر نوری تهران تصویب و ابلاغ شده است و در سال آینده جهشی در فیبر نوری تهران رخ خواهد داد و طرح خوبی پیش بینی شده است.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا