zoomit

تصاویر جدید گلکسی زد فلیپ ۴ در دنیای واقعی، رنگ‌بندی این گوشی تاشدنی را نشان می‌دهند

تصاویر جدید گلکسی زد فلیپ ۴ در دنیای واقعی، رنگ‌بندی این گوشی تاشدنی را نشان می‌دهند

تصاویر جدید منتشرشده از گلکسی زد فلیپ ۴، رنگ گرافیتی و احتمالاً زرد-گلد آن را نشان می‌دهند که مدل دوم از طراحی دورنگ بهره می‌برد. علاوه‌براین، نمایشگر بیرونی دستگاه مشکی است و به‌نظر می‌رسد سایر رنگ‌بندی‌های آن نیز از صفحه‌نمایش بیرونی مشکی بهره ببرند.

علاوه‌براین، گلکسی زد فلیپ ۴ بخشی از برنامه‌ی Bespoke سامسونگ خواهد بود و بنابراین می‌توانید ترکیب رنگ‌بندی دلخواه خود را برای قاب‌ها و پنل‌های این دستگاه انتخاب کنید که بیش از ۷۰ ترکیب مختلف را دردسترس شما قرار خواهد داد.

به‌نوشته‌ی Gsmarena، تصاویر جدید فاش‌شده از فلیپ ۴ نشان می‌دهد طراحی این دستگاه کم‌وبیش شبیه نسل قبلی آن است. بااین‌حال، اگر گلکسی زد فلیپ ۳ را کنار این دستگاه قرار می‌دادیم، احتمالاً متوجه ابعاد بزرگ‌تر مدل جدید می‌شدیم. در مقام مقایسه، ابعاد زد فلیپ ۴ معادل ۱۶۷٫۹ در ۷۳٫۶ در ۷٫۲ میلی‌متر و ابعاد زد فلیپ ۳ معادل ۱۶۶ در ۷۲٫۲ در ۶٫۹ میلی‌متر است.

مقاله‌ی مرتبط:

  • مشخصات فنی گلکسی زد فولد ۴ سامسونگ پیش از رونمایی رسمی فاش شد
  • تصاویر گلکسی زد فولد ۴ و زد فلیپ ۴ در دنیای واقعی دیده شد

شاید ابعاد بزرگ‌تر نسل جدید زد فلیپ سامسونگ به‌دلیل افزایش ظرفیت باتری آن از ۳۳۰۰ میلی‌آمپرساعت به ۳۷۰۰ میلی‌آمپرساعت باشد. صفحه‌نمایش تاشو این دستگاه ۶٫۷ اینچی خواهد بود و وضوح ۲۶۴۰ در ۱۰۸۰ پیکسل را ارائه خواهد داد. براساس شایعات انتظار می‌رفت ابعاد نمایشگر بیرونی این محصول کمی بزرگ‌تر باشد، اما طبق اطلاعات اخیر، ظاهراً این صفحه‌نمایش از همان ابعاد ۱٫۹ اینچی بهره خواهد برد.

سامسونگ در رویداد گلکسی آنپکد امسال خود از گلکسی زد فولد ۴، زد فلیپ ۴، سری گلکسی واچ ۵ و مدل جدید هدفون بی‌سیم گلکسی بادز پرو رونمایی خواهد کرد.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا