zoomit

تبلت‌های جدید سری P11 لنوو با اندروید ۱۲L و تراشه‌های مدیاتک معرفی شدند

تبلت‌های جدید سری P11 لنوو با اندروید ۱۲L و تراشه‌های مدیاتک معرفی شدند

این‌ روز‌ها بسیاری از برندها تمرکز زیادی روی ساخت تبلت‌های اندرویدی ندارند و بنابراین دیدن اینکه لنوو همچنان به ساخت این نوع محصولات تعهد دارد، نکته‌ی امیدوارکننده‌ای محسوب می‌شود. این شرکت تبلت‌های جدید خود موسوم به Tab P11 و Tab P11 Pro را در رویداد IFA ۲۰۲۲ رسماً رونمایی کرد.

برخی مشخصات لنوو P11 و P11 Pro نسبت به نسل قبلی این دومحصول بهینه‌تر شده است. مدل پایه‌ی تبلت‌های جدید این شرکت از تراشه‌ی Helio G99 مدیاتک بهره می‌برد درحالی‌که مدل پرو با تراشه‌ی Komanio 1300T که قدرت پردازشی بیشتری دارد، عرضه می‌شود. نمایشگرهای مورداستفاده در این دو مدل نیز با یکدیگر تفاوت دارد. نسخه‌ی پایه از صفحه‌نمایش ۱۱٫۵ اینچی LCD با وضوح ۲K بهره می‌برد و مدل پرو به نمایشگر ۱۱٫۲ اینچی OLED با کیفیت ۲.۵K مجهز شده که از HDR10 Plus نیز پشتیبانی می‌کند.

لنوو Tab P11 Pro

به گزارش DigitalTrends، لنوو Tab P11 Pro و P11 در چند پیکربندی عرضه می‌شوند. Tab P11 استاندارد در دو مدل با ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی و ۴ گیگابایت رم یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی و ۶ گیگابایت رم به‌فروش می‌رسد. از طرف دیگر مدل پایه‌ی Tab P11 Pro با حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایت و رم ۴ گیگابایت عرضه خواهد شد و بهترین پیکربندی آن از ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی و ۸ گیگابایت رم بهره می‌برد.

درحالی‌که هیچ‌کدام از دو تبلت جدید لنوو از نظر قدرت پردازشی درسطح محصولات رده‌بالای بازار قرار ندارند، اما نیاز بیشتر کاربران را رفع خواهند کرد. این دو دستگاه از صفحه‌کلید جانبی و قلم استایلوس نیز پشتیبانی می‌کنند و سیستم‌عامل پیش‌فرض آن‌ها نیز اندروید ۱۲L است و به‌روزرسانی‌های جدید را تا اندروید ۱۴ دریافت خواهند کرد.

لنوو Tab P11

مقاله‌ی مرتبط:

  • گلکسی تب اکتیو ۴ پرو، تبلت جان سخت سامسونگ، معرفی شد
  • تبلت MatePad Pro 12.4 هواوی با نمایشگر OLED و مشخصات رده‌بالا احتمالاً به‌زودی معرفی می‌شود

لنوو Tab P11 و Tab P11 Pro درحال‌حاضر فقط برای بازار اروپا دردسترس قرار دارند و عرضه‌ی آن‌ها از اواخر سال جاری آغاز خواهد شد. مدل پرو در ماه سپتامبر با قیمت ۴۹۹ یورو به‌فروش خواهد رسید و مدل پایه‌ی این محصول نیز از ماه نوامبر با برچسب ۲۹۹ دلاری دردسترس خریداران قرار خواهد گرفت.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا