zoomit

تا چند روز دیگر منتظر رونمایی محصولی گیمینگ با برند سونی اکسپریا باشید

تا چند روز دیگر منتظر رونمایی محصولی گیمینگ با برند سونی اکسپریا باشید

سونی اخیراً گوشی اندرویدی گران‌قیمت اکسپریا ۵ مارک ۴ را رونمایی کرده است. ظاهراً این شرکت به‌زودی محصول جدید دیگری رونمایی خواهد کرد که تمرکزش روی گیمرهای حرفه‌ای خواهد بود. حساب رسمی سونی اکسپریا در توییتر تأیید کرد که ۱۲ سپتامبر ۲۰۲۲ (۲۱ شهریور ۱۴۰۱) محصول جدیدی معرفی خواهد کرد.

سونی هیچ واژه‌ای برای توصیف اینکه چه محصولی معرفی خواهد کرد، ارائه نداده است؛ اما تیزر این شرکت به‌وضوح نشان می‌دهد این دستگاه برای گیمرها و استریمرهای حرفه‌ای ساخته شده است. درحال‌حاضر، نمی‌توان با اطمینان درباره‌ی منظور سونی صحبت کرد؛ ولی با توجه به اینکه محصول جدید این شرکت با برند اکسپریا رونمایی خواهد شد، به‌احتمال زیاد شاهد رونمایی دستگاهی خواهیم بود که با دنیای گوشی‌های هوشمند ارتباط دارد.

به‌نوشته‌ی AndroidAuthority، اطلاعیه‌ی سونی می‌تواند به هر محصولی اشاره کند؛ از کنترلر موبایلی جدید گرفته تا گوشی هوشمند گیمینگ. غول فناوری ژاپنی اوایل سال جاری با همکاری BackBone، کنترلر بازی موسوم به BackBone One PlayStation Edition را برای دستگاه‌های مجهز به iOS عرضه کرد؛ بنابراین، شاید این‌ بار نسخه‌ی اندرویدی این محصول را معرفی کند.

مقاله‌ی مرتبط:

  • سونی در حال برنامه‌ریزی برای انتشار بازی‌های خود روی گوشی‌های هوشمند است
  • ویدئوهای تبلیغاتی سونی برای اکسپریا ۵ مارک ۴، به قابلیت‌های کلیدی این گوشی اشاره دارد

به‌هرحال، اینکه سونی گوشی هوشمند گیمینگ معرفی کند، برای طرفدارانش جذاب‌تر خواهد بود؛ زیرا از سال ۲۰۱۱ که سونی اریکسون اکسپریا Play را معرفی کرد، گوشی مخصوص بازی دیگری از این شرکت معرفی نشده است. این گوشی پدی کشویی داشت که روی آن چهار دکمه، یک D Pad، یک‌جفت دکمه‌ی تریگر و دو ترک‌پد به‌جای استیک‌های آنالوگ تعبیه شده بود. بدین‌ترتیب، امیدواریم سونی این‌بار جانشین جدید اکسپریا Play را با طراحی مشابه و مشخصات سخت‌افزاری برتر سال ۲۰۲۲ معرفی کند.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا