zoomit

تاریخ انتشار نسخه نهایی One UI 6 فاش شد

تاریخ انتشار نسخه نهایی One UI 6 فاش شد

سامسونگ به‌زودی نسخه‌ی نهایی One UI 6 را با تغییرات ظاهری جذاب منتشر می‌کند. این شرکت پیش‌تر نسخه‌‌ی بتای رابط کاربری One UI 6 برپایه‌ی اندروید ۱۴ را دردسترس خانواده گوشی گلکسی S23‌، گلکسی A53، گلکسی اس ۲۲ و گلکسی A54 قرار داده بود. سایر مدل‌های گوشی سامسونگ نیز احتمالاً به‌زودی نسخه‌ی بتا را دریافت می‌کنند.

اکنون حساب شناخته‌شده‌ی Ice Universe در شبکه‌ی اجتماعی ایکس، تاریخ انتشار نسخه نهایی One UI 6 را فاش کرده است:

One UI 6 برپایه‌ی اندروید ۱۴ توسعه داده شده است. گوگل احتمالاً هم‌زمان با رویداد ۱۲ مهر، اندروید ۱۴ را منتشر می‌کند.

رابط کاربری موردانتظار One UI 6 با منو تنظیمات سریع تغییراتی در دریافت اعلان‌ها و تغییرات ظاهری مهم و فونت جدید بالاخره از راه می‌رسد و کاربران علاقه‌مند به سیستم‌عامل اندروید و پوسته‌های جذابش را هدف قرار می‌دهد.

One UI 6 امکان شخصی‌سازی بیشتر را برای کاربران فراهم می‌کند. منو تنظیمات سریع این رابط کاربری بازطراحی شده است و فعال‌سازی بلوتوث و وای‌فای را با روشی آسان‌تر ارائه می‌دهد. این ویژگی تا حدی شبیه به سیستم‌عامل iOS است. در قسمت گالری نیز ویژگی Enhanced Story View و ایجاد استوری و آلبوم از عکس‌ها و نمایش خودکار آن‌ها را امکان‌پذیر می‌کند.

غول فناوری کره‌ای با ترکیب رابط کاربری‌ خود و سیستم‌عامل تازه‌ی گوگل قصد دارد تجربه‌ی کاربری مخاطبان را بیش‌‌از‌پیش بهبود دهد؛ هرچند مانند همیشه سادگی و طراحی دوستانه برای سامسونگ در اولویت قرار دارد.

منبع : زومیت

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا