zoomit

بیانیه مطبوعاتی سامسونگ درباره گلکسی زد فولد ۴ و زد فلیپ ۴

بیانیه مطبوعاتی سامسونگ درباره گلکسی زد فولد ۴ و زد فلیپ ۴

سامسونگ در دومین مراسم گلکسی آنپکد که ۱۰ آگوست ۲۰۲۲ (۱۹ مرداد ۱۴۰۱) برگزار شد، از جدیدترین دستاوردهای خود در صنعت فناوری رونمایی کرد که گل سرسبد آن‌ها، سری گلکسی زد فولد ۴ و گلکسی زد فلیپ ۴ بود. غول کره‌ای هم‌زمان با رونمایی این محصولات در مراسم آنپکد، بیانیه‌ی مطبوعاتی درباره‌ی آن‌ها منتشر کرد که به‌طور ویژه به «شکستن مرزهای مرسوم»، «قابلیت شخصی‌سازی کامل در سخت‌افزار و رابط کاربری»، بهبود عملکرد دوربین و مولتی‌تسکینگ اشاره دارد. در ادامه، بیانیه مطبوعاتی سامسونگ درباره‌ی سری گلکسی Z Fold4 و Z Flip4 را خواهید خواند.

سری گلکسی Z Fold4 و Z Flip4 سامسونگ نوع استفاده ما از گوشی‌های هوشمند را تغییر می‌دهد

شرکت سامسونگ الکترونیکس امروز از نسل جدید گوشی‌های پیشگام تاشوی خود رونمایی کرد: گلکسی Z Fold4 و Z Flip4. هردوی این دستگاه‌ها دارای فرم فکتور قابل شخصی‌سازی، تجربه کاربری مناسب برای سلایق مختلف و عملکردی بهینه هستند. سری گلکسی Z سامسونگ که اکنون به نسل چهارم خود رسیده، همچنان به‌دنبال شکستن مرزهای مرسوم و ارائه روشی جدید و تأثیرگذار برای بهبود تعامل کاربران در زندگی روزمره است.

دکتر تی‌ام رو، مدیر بخش تجربه موبایل (MX) سامسونگ می‌گوید: «گوشی‌های تاشوی سامسونگ براساس فلسفه عدم محدودیت شکل گرفته‌اند تا فرصت‌هایی جدید با قابلیت شخصی‌سازی کامل در سخت‌افزار و رابط کاربری را فراهم کنند. این دستگاه‌های تاشوی جدید که در همکاری با شرکای جهانی ما خلق شده‌اند تجربه‌ای بی‌سابقه را دراختیار کاربر قرار می‌دهد که نیازهای فعال‌ترین و پویاترین کاربران ما را هم تأمین می‌کند».

او افزود: «با تمرکز ناگسستنی و رهبری ما در این صنعت، علاقه به دستگاه‌های تاشو همچنان رشد خواهد کرد. ما به شکلی موفقیت‌آمیز این گروه جدید محصولات را از یک پروژه بلندپروازانه به دستگاهی فراگیر تبدیل کردیم که اکنون در دست میلیون‌ها نفر در سراسر جهان قرار دارد».

به‌عنوان نمادی از رهبری سامسونگ در این عرصه، تمامی اجزای این گوشی‌های تاشو به شکلی طراحی شده است که بتواند بهترین تجربه کاربری را ارائه دهد و با تک ‌تک نیازهای مصرف‌کننده همخوانی داشته باشد. گوشی گلکسی Z Flip4 به پشتوانه موفقیت فرم فکتور ابتکاری سامسونگ، اکنون قابلیت‌هایی کلیدی از جمله تجربه بهتر از دوربین، باتری بزرگ‌تر و شخصی‌سازی گسترده هم‌زمان با طراحی فوق کوچک را دراختیار کاربران قرار خواهد داد. گلکسی Z Fold4 هم با ارائه فراگیرترین تجربه از گوشی هوشمند، طراحی نوآورانه و نمایشگری بزرگ در کنار امکان مولتی‌تسکینگ مانند یک کامپیوتر و البته فناوری دوربین پیشرفته و پردازنده‌های قوی، فرصت‌های جدیدی را دراختیار مصرف‌کننده قرار می‌دهد.

گلکسی Z Flip4 بهترین ابزار برای ابراز خودتان؛ در طراحی و عملکرد

در گوشی گلکسی Z Flip4 قابلیت‌های مورد علاقه کاربران بهینه‌سازی شده تا به بهترین ابزار برای ابراز خودشان تبدیل شود. طراحی کوچک این دستگاه تجربه کاربری منحصربه‌فردی را دراختیار شما قرار می‌دهد که در هیچ گوشی هوشمند دیگری شبیه آن را ندیده‌اید.

فیلم‌برداری بدون دخالت دست یا گرفتن سلفی گروهی در زوایای مختلف، با خم کردن جزئی گلکسی Z Flip4 و فعال شدن حالت FlexCam در آن، دردسترس قرار گرفته است. این قابلیت‌ها حتی در بخش اپلیکیشن‌های مورد علاقه کاربر هم قابل دسترس خواهد بود. به لطف همکاری سامسونگ با شرکت متا، حالت FlexCam اکنون برای محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام، واتساپ و فیسبوک بهینه‌سازی شده است. حتی می‌توانید با گرفتن سلفی‌های باکیفیت به لطف ویژگی بهبود یافته Quick Shot در گلکسی Z Flip4 و مشاهده آن روی نمایشگر کاور دستگاه، کارهای بیشتری را هم انجام دهید. با فعال کردن حالت Quick Shot می‌توانید بدون وقفه ذخیره ویدیوهای باکیفیت را آغاز کرده و حتی بدون اینکه ویدئو را متوقف کنید برای ادامه کار حالت Flex را فعال کنید که این قابلیت برای افراد فعال در حوزه تولید محتوا و ولاگرها بسیار مفید خواهد بود. اکنون کاربران در حین استفاده از ویژگی Quick Shot هم می‌توانند سلفی‌های پرتره گرفته و پیش‌نمایش آن را با ابعاد واقعی عکس مشاهده کنند. به لطف دوربین بهبود یافته و استفاده از حسگری تا ۶۵٪ روشن‌تر (در مقایسه با نسل قبلی محصول) که با نسخه موبایلی پردازنده Snapdragon 8+ Gen1 پشتیبانی می‌شود، عکس‌ها و ویدیوها در روز یا شب، دقیق‌تر و واضح‌تر خواهند بود.

گلکسی Z Flip4 به شکلی طراحی شده که واقعا بتوان بدون نیاز به دست از آن استفاده کرد. یعنی بدون نیاز به باز کردن گوشی، کارهای بیشتری را با آن انجام داد. همه کارها مانند تماس گرفتن، پاسخ به پیام‌های متنی، باز کردن درِ خودرو یا حتی کنترل کردن ویجت SmartThings Scene را از روی نمایشگر کاور انجام دهید.

با باتری ۳۷۰۰ میلی‌آمپرساعتی این گوشی می‌توانید فیلم‌برداری، تماشای ویدئو یا ارتباط با دیگران را برای مدت طولانی‌تری بدون نیاز به شارژ مجدد انجام دهید. قابلیت شارژ فوق سریع روی گلکسی Z Flip4 به شما امکان می‌دهد تنها در ۳۰ دقیقه گوشی را تا ۵۰٪ شارژ کرده و بدین‌ترتیب همیشه ارتباط خود را با دیگران حفظ کنید.

طراحی این گوشی با لولایی باریک‌تر، لبه‌های صاف‌تر، شیشه چند رنگ در پشت و قاب فلزی، بسیار بهینه‌تر از قبل شده است. کاربران می‌توانند با استفاده از Galaxy Theme روی هر دو نمایشگر داخلی و کاور، داخل و بیرون گوشی گلکسی Z Flip4 را کاملاً شخصی‌سازی کرده و آن را مطابق با سلیقه خود هماهنگ کنند. علاوه بر این، کاربران می‌توانند با استفاده از پس زمینه‌ها و ساعت‌ها، به شکل‌های مختلف مانند عکس، گیف یا حتی ویدئو، نمایشگر کاور را تغییر دهند.

گلکسی Z Fold4؛ بهترین پلتفرم گوشی برای مولتی‌تسکینگ با برترین عملکرد

گوشی گلکسی Z Fold4 حاصل نوآوری‌های مداوم سامسونگ درحوزه گوشی‌های هوشمند و قدرتمندترین گوشی موجود است. این محصول، تخصص سامسونگ در فناوری‌های موبایلی را در خدمت بالا بردن عملکرد چه به شکل باز، بسته یا حالت Flex به تصویر کشیده است. علاوه بر این، گلکسی Z Fold4 اولین گوشی مجهز به اندروید ۱۲L خواهد بود که یک نسخه ویژه از اندروید است که توسط گوگل و برای تجربه کاربر روی صفحه‌نمایش‌های بزرگ (شامل صفحه‌نمایش‌های تاشو) طراحی شده است.

مولتی‌تسکینگ روی گلکسی Z Fold4 ساده‌تر از همیشه شده تا کاربران بتوانند در حال حرکت هم کارهای بیشتری انجام دهند. تسک‌بار جدید این رابط کاربری، فضایی شبیه به کامپیوتر شخصی برای کاربر فراهم می‌آورد تا بتواند به محبوب‌ترین و آخرین اپلیکیشن‌های خود دسترسی داشته باشد. همچنین به کمک حالت جدید swipe، مولتی‌تسکینگ خلاقانه‌تر شده است. در این حالت شما می‌توانید فورا اپلیکیشن‌ها را از حالت تمام صفحه به حالت پاپ‌آپ برده یا صفحه‌نمایش را به دو قسمت مجزا تقسیم کنید.

همکاری سامسونگ با گوگل و مایکروسافت به ما امکان داد تا بتوانیم قابلیت‌های این گوشی را از جمله در استفاده از کروم و جی‌میل ارتقا داده و امکان کپی و پیست سریع لینک، عکس و غیره از یک اپلیکیشن به اپلیکیشن دیگر را برای کاربر فراهم کنیم. با استفاده از گوگل میت‌، کاربران می‌توانند با افراد بیشتری در تماس باشند و فعالیت‌هایی مانند تماشای مشترک ویدئو روی یوتیوب یا بازی کردن هم‌زمان با تماس ویدیویی را انجام دهند. مجموعه کامل آفیس مایکروسافت در کنار Outlook اکنون برای صفحه‌نمایش تاشو بهینه‌سازی شده و اطلاعات بیشتر روی صفحه و روش‌های سریع‌تر برای تعامل با محتوا را دراختیار کاربر قرار می‌دهد. تجربه مولتی‌تسکینگ با قابلیت‌های S Pen تکمیل شده و امکان طراحی یا یادداشت‌برداری را فراهم می‌کند و البته می‌توان قلم را داخل کاور یا جعبه ویژه قلم قرار داد.

گلکسی Z Fold4 با استفاده از لنز ۵۰ مگاپیکسلی و زوم ۳۰ برابری (Space Zoom)، امکان ثبت تصاویر و ویدیوهایی بسیار زیبا و دقیق را دارد. انواع حالت‌های دوربین شامل زوم بیشتر روی حالت Capture View، Dual Preview و سلفی با دوربین کاور به شکلی بهینه‌سازی شده است تا کاربر از مزایای فرم فکتور ویژه این گوشی‌ها بیشترین بهره را ببرد. با بزرگتر شدن اندازه پیکسل، حسگری تا ۲۳ درصد روشن‌تر در مقایسه با نسل قبلی محصول و قدرت پردازش بهبود یافته، کاربر می‌تواند حتی در شب هم عکسی بسیار واضح بگیرد.

تصاویر روی صفحه‌نمایش ۷٫۶ اینچی با روشنایی بیشتر و نرخ نوسازی قابل تغییر ۱۲۰ هرتزی این دستگاه هم بسیار فراگیر و متمایز نمایش داده می‌شود. دوربین زیر صفحه‌نمایش (UDC) این دستگاه از فناوری شبیه‌سازی رنگ بهره برده و کمتر از قبل قابل مشاهده است. اپلیکیشن‌های رسانه‌های اجتماعی مانند فیسبوک برای تجربه صفحه‌های نمایش بزرگ بهینه‌سازی شده تا تماشای محتوا لذ‌ت‌بخش‌تر از گذشته شود. حتی می‌توانید در حالت Flex اپلیکیشن‌های سرگرمی موردعلاقه‌تان مانند نتفلیکس را باز کرده و براحتی به تماشای ویدئو بپردازید. در اپلیکیشن‌های بهینه نشده هم کاربر می‌تواند بدون متوقف کردن آن‌ها، با استفاده از تاچ‌پد جدید حالت Flex، دستگاه را کنترل کند. بدین‌ترتیب کار متوقف کردن یا جلو و عقب بردن ویدئو یا زوم کردن در تصویر بسیار ساده‌تر می‌شود.

با استفاده از پلتفرم Snapdragon 8+ Gen 1 و قابلیت ارتباط فوق سریع ۵G در این محصول، بازی‌ها بسیار ساده‌تر اجرا می‌شود. در عین حال باریک‌تر شدن لولا، وزن و حاشیه‌های کمتر نمایشگر که به عریض‌تر شدن آن کمک کرده، کار با یک دست روی نمایشگر کاور را هم ساده‌تر کرده است.

سامسونگ با ادامه روند نوآوری‌های خود برای حذف تمامی موانع، به‌دنبال ارائه سطحی از ماندگاری در ظاهر و اجزای داخلی محصولات است که مشتریان از آن انتظار دارند. گوشی‌های گلکسی Z Fold4 و Z Flip4 با استفاده از قاب‌های آلومینیوم Armor و روکش لولا، اکنون روی صفحه‌نمایش کاور و شیشه پشت گوشی مجهز به Corning Gorilla Glass Victus+ شده‌اند. با استفاده از ساختار چندلایه روی نمایشگر اصلی، ماندگاری این بخش هم افزایش یافته که این مسئله به کمتر شدن صدمه در صورت ضربه بیرونی کمک می‌کند. هردوی گلکسی Z Flip4 و Z Fold4 دارای مقاومتی با استاندارد IPX8 دربرابر آب هستند؛ لذا استفاده از گوشی زیر باران هم مشکلی برای کاربر ایجاد نخواهد کرد.

عرضه

گلکسی Z Flip4 در رنگ‌های قبلی بنفش و گرافیتی و همچنین رنگ‌های جدید صورتی و آبی عرضه خواهد شد. نسخه ویژه گلکسی Z Flip4 Bespoke در ۷۵ ترکیب رنگ مختلف عرضه شده و به کاربران اجازه می‌دهد دستگاه خود را کاملاً شخصی‌سازی کنند. گلکسی Z Fold4 و کاور S Pen آن در رنگ‌های خاص سبز، بژ و مشکی عرضه خواهد شد.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا