zoomit

به‌روزرسانی کدهای توییتر به‌منظور جلوگیری از خراب‌کاری‌های احتمالی موقتاً ممنوع شد

به‌روزرسانی کدهای توییتر به‌منظور جلوگیری از خراب‌کاری‌های احتمالی موقتاً ممنوع شد

ایلان ماسک مدیرعامل تسلا پس از طی‌کردن پیچ‌وخم‌های فراوان، سرانجام موفق شد این پلتفرم اجتماعی را با قراردادی ۴۴ میلیارد دلاری ازآنِ خود کند. بااین‌حال، سؤالات زیادی درباره‌ی پیامدهای این معامله وجود دارد؛ زیرا ماسک قبلاً اعلام کرده بود این پلتفرم را خصوصی و آن را به سنگر آزادی‌بیان تبدیل خواهد کرد. اکنون به‌نظر می‌رسد مدیریت توییتر در حال انجام اقدامات پیش‌گیرانه برای جلوگیری از وقوع هر اتفاق نامطلوب درنتیجه‌ی این معامله است.

Neowin به‌نقل از بلومبرگ گزارش می‌دهد که ظاهراً توییتر تغییرات در کدهای این پلتفرم را موقتاً ممنوع کرده است؛ مگر اینکه تغییر مدنظر مجوز اجرایی داشته باشد. این قانون حداقل تا روز جمعه اجرایی خواهد بود؛ اگرچه مشخص نیست هیئت‌مدیره چه چیزی را پس از پایان هفته تغییر خواهد داد.

این ممنوعیت در توییتر موقتاً به‌منظور جلوگیری از خراب‌کاری احتمالی کارمندان ناراضی از فروش این شبکه‌ی اجتماعی به ماسک اعمال شده است. بدین‌ترتیب، امکان تغییر در کدهای توییتر وجود ندارد؛ مگر اینکه تغییر مدنظر برای تجارت حیاتی و معاون رئیس شرکت آن را تأیید کرده باشد.

مقاله‌های مرتبط:

  • جف بیزوس مطرح کرد: آیا با اقدام ایلان ماسک، قدرت نفوذ دولت چین در توییتر افزایش می‌یابد؟
  • از آزادی بیان تا تعدیل نیرو؛ اولین واکنش توییتر به قرارداد ۴۴ میلیارد دلاری با ایلان ماسک

به‌نظر می‌رسد تردیدهایی درباره‌ی پذیرش معامله فروش توییتر به ایلان ماسک وجود دارد که با‌‌توجه‌‌به بزرگ‌بودن این شرکت درک‌کردنی است. اینسایدر گزارش می‌دهد که در جلسه‌ی همه‌‌جانبه‌ی دیروز، کارکنان سؤالات بسیار صریحی از پاراگ آگراوال، مدیرعامل توییتر و هیئت‌مدیره کردند. یکی از این سؤالات این است که آیا توییتر برای خروج دسته‌جمعی کارمندان پس از توافق آماده است یا خیر.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا