zoomit

به‌روزرسانی اندروید ۱۲ برای وان‌پلاس ۷، ۷ پرو، وان‌پلاس ۷T و ۷T پرو منتشر شد

به‌روزرسانی اندروید ۱۲ برای وان‌پلاس ۷، ۷ پرو، وان‌پلاس ۷T و ۷T پرو منتشر شد

وان‌پلاس که طی هفته‌های گذشته انتشار نسخه‌های آزمایشی اندروید ۱۲ را برای وان‌پلاس ۷، وان‌پلاس ۷ پرو، وان‌پلاس ۷T و وان‌پلاس ۷T پرو آغاز کرده بود، امروز نسخه‌ی نهایی این به‌روزرسانی را برای این مدل گوشی‌ها دردسترس قرار داد. افرادی که در برنامه‌های آزمایشی وان‌پلاس ثبت‌نام نکرده بودند،‌ آپدیت اندروید ۱۲ را طی روزها و هفته‌های آینده دریافت خواهند کرد.

به‌روزرسانی اندروید ۱۲ با نام OxygenOS 12.1 برای وان‌پلاس ۷، وان‌پلاس ۷ پرو، وان‌پلاس ۷T و وان‌پلاس ۷T پرو با شماره ساخت H.28 ارائه شده است و همچنین شامل وصله‌ی امنیتی ماه آگوست ۲۰۲۲ می‌شود.

وان‌پلاس تغییرات مختلفی روی این رابط کاربری اعمال کرده است که ازجمله می‌توان به حالت تاریک سه‌سطحی، گزینه‌ی جدید برای نمایش اپلیکیشن‌های درحال اجرا و موتور هوشمند و جدید مدیریت باتری که از الگوریتم‌های پیشرفته بهره می‌برد، اشاره کرد. به‌ گزارش جامعه‌ی وان‌پلاس، این آپدیت همچنین موارد دیگری مثل شارژدهی بهتر، آیکون‌های جدید برای برنامه‌ها، بهینه‌سازی کلی نمایش متن و رنگ در سرتاسر سیستم، پشتیبانی از مسدودساز هرزنامه MMS و تثبیت‌کننده‌ی نرخ‌فریم در اجرای بازی‌ها را ارائه می‌دهد.

مقاله‌ی مرتبط:

  • وان‌پلاس ۱۱R احتمالاً با باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و شارژ ۱۰۰ وات عرضه خواهد شد
  • وان‌ پلاس احتمالاً اولین گوشی مجهز به Snapdragon 8 Gen 2 خود را اواخر سال جاری معرفی می‌کند

قابلیت Work Life Balance نیز اکنون دردسترس تمام کاربران وان‌پلاس قرار گرفته است. کاربران می‌توانند با استفاده از این ویژگی، بین حالت کار و زندگی (Work و Life) سریعاً جابه‌جا شوند. علاوه‌براین امکان جابه‌جایی بین این دو حالت براساس مکان‌های خاص یا شبکه‌های وای‌فای وجود دارد. گالری رابط کاربری جدید وان‌پلاس نیز به کاربران اجازه می‌دهد با حرکت دوانگشت، بین طرح‌بندی‌های موجود جابه‌جا شوند. کاربران همچنین می‌توانند از سبک‌ها، قلم‌ها و رنگ‌بندی‌های جدید Canvas AOD در صفحه‌نمایش همیشه روشن گوشی‌های وان‌پلاس خود استفاده کنند.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا