zoomit

بررسی هدفون ناتینگ ایر۲؛‌ «تقریبا» همه‌چیز تمام

بررسی هدفون ناتینگ ایر۲؛‌ «تقریبا» همه‌چیز تمام

سال ۲۰۲۱ بود که کارل پی، هم‌بنیان‌گذار وان‌پلاس، استارتاپ ناتینگ را راه‌اندازی کرد تا به قول خودش با «تکان دادن» صنعت موبایل، آن را از «کسالت‌باری و خواب‌آوری» بیرون آورد. اما فقط چند ماه از عرضه‌ی ناتینگ فون گذشته بود که به سرش زد هدفون کاملا بی‌سیم ناتینگ ایر ۱ را روانه‌ی بازار کند. ایر ۱ با اینکه فقط ۱۰۰ دلار بود، قابلیت‌های زیادی داشت؛ اما کیفیت صدا و قابلیت نویز کنسلینگ آن چنگی به دل نمی‌زد و از مشکل فراوانی باگ هم رنج می‌برد.

حالا، دو سال بعد، ناتینگ ایر ۲ به بازار آمده تا با رفع مشکلات نسل قبل، به رقیب بهتری برای بهترین هدفون‌ های بازار تبدیل شود. اما آیا افزایش ۵۰ دلاری قیمت این هدفون توانسته ترجیح آن را به گلکسی بادز ۲ پرو با قیمتی مشابه یا ایرپادز پرو ۲ با قیمتی مراتب بیشتر، اما کیفیت صدا و قابلیت ANC فوق‌العاده، توجیه کند؟ با بررسی ناتینگ ایر ۲ همراه من باشید.

ویدیو مقایسه ناتینگ ایر ۲ با ایرپادز پرو ۲ و بادز۲ پرو

تماشا در یوتیوب

راحتی و کیفیت ساخت ناتینگ ایر ۲

شاید مهم‌ترین دلیل برای خرید ناتینگ ایر ۲ طراحی جالب‌توجه و منحصربه‌فرد آن باشد، طوری‌که از گذاشتن هدفون در گوش و قدم زدن در خیابان حس خیلی خوبی خواهید داشت. راستش را بخواهید، آن حس «خاص» بودنی را که هنگام تست ناتینگ ایر ۲ تجربه کردم، با ایرپادز پرو ۲ نداشتم!‌ البته طراحی ناتینگ ایر ۲ با نسل پیش مو نمی‌زند و شکل ساقه‌ها و ایربادها هم آدم را یاد همان هدفون اپل می‌اندازد. بااین‌حال، بخشی از بدنه به‌سبک گوشی‌های ناتینگ، از جنس پلاستیک شفاف است تا اجزای درونی هدفون نمایان باشد. خود ایربادها را هم سری سیلیکونی سفید بسیار نرمی پوشانده که می‌توانید با سه اندازه‌ی مختلف جایگزین کنید.

منبع : زومیت

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا