zoomit

با همکاری گوگل و کوین‌بیس، خرید خدمات ابری ازطریق رمزارزها امکان‌پذیر می‌شود

با همکاری گوگل و کوین‌بیس، خرید خدمات ابری ازطریق رمزارزها امکان‌پذیر می‌شود

گوگل از اوایل سال آینده پذیرش بیت‌کوین و ارز دیجیتال برای خدمات ابری خود را شروع خواهد کرد. این غول اینترنتی روز سه‌شنبه اعلام کرد که برای فعال‌کردن روش پرداخت جدید، با بزرگ‌ترین صرافی ارزهای دیجیتال در ایالات متحده، یعنی کوین‌بیس، همکاری می‌کند.

به‌گزارش nasdaq، قرارداد جدید گوگل با کوین‌بیس به گروهی از مشتریان کمک می‌کند تا با استفاده از ارزهای دیجیتال مانند بیت‌کوین هزینه خدمات ابری را پرداخت کنند. این شرکت در بیانیه‌ای گفت:

با پشتیبانی Coinbase Commerce که به بازرگانان در سطح جهانی امکان می‌دهد پرداخت‌ ارزهای دیجیتال را به روشی غیرمتمرکز بپذیرند، تجربه‌ی پرداخت هزینه‌ی خدمات Google Cloud برای مشتریان و شرکا بهبود خواهد یافت؛ زیرا گزینه‌های بیشتری برای این کار دراختیارشان قرار می‌گیرد.

توماس کوریان، مدیرعامل Google Cloud، گفت که تمرکز این شرکت بر این است که همه مشتریان بتوانند از مقیاس‌پذیری، امنیت و خدمات داده‌ی آن‌‌ها استفاده کنند.

مقاله‌ی مرتبط:

  • گوگل کلاد با اضافه‌کردن تیمی جدید، فعالیت‌های خود را در حوزه بلاک‌چین گسترش می‌دهد
  • بیت کوین زیر ذره بین؛ رمزارز چرا و چگونه متولد شد؟

علاوه‌بر‌این، گوگل می‌خواهد از Coinbase Prime، پلتفرم سرمایه‌گذاری و نگه‌داری ارزهای دیجیتال نهادی صرافی، استفاده کند. اگرچه هنوز مشخص نیست که گوگل چه خدمات خاصی ارائه می‌کند، این شرکت در بیانیه‌‌اش به خدمات نگه‌داری و گزارش‌دهی اشاره کرده است. این همکاری پلتفرم اطلاعات جهانی کوین‌بیس را نیز به Google Cloud می‌آورد و به توسعه‌دهندگان ارزهای دیجیتال کمک می‌کند تا به مجموعه‌داده‌های عمومی BigQuery Google دسترسی داشته باشند که Coinbase Cloud Nodes ارائه می‌دهد.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا