zoomit

اینستاگرام قصد دارد محتواهای مرتبط بیشتری را در صفحه اکسپلور به کاربران نشان دهد

اینستاگرام قصد دارد محتواهای مرتبط بیشتری را در صفحه اکسپلور به کاربران نشان دهد

اینستاگرام اخیراً قابلیت‌های مختلفی را به پلتفرم خود اضافه کرده است. درحالی‌که این شرکت اکنون روشی برای سفارشی‌ کردن مواردی که در صفحه‌ی اکسپلور نمایش داده می‌شوند، دردسترس دارد، اما از راهکار دقیقی برای اصلاح تصاویر و ویدئوهایی که به‌طور روزانه در این بخش به‌نمایش در می‌آیند بهره نمی‌برد. خوشبختانه این شبکه‌ی اجتماعی اعلام کرده درحال‌ آزمایش ابزارهای جدیدی است که به به کاربران اجازه می‌دهد در آینده، محتوای صفحه‌ی اکسپلور را بهبود بخشند.

ابزار فیلتر محتوای اینستاگرام

مقاله‌ی مرتبط:

  • جنجال در شبکه‌های اجتماعی؛ آیا اینستاگرام مکان دقیق شما را با دنبال‌کنندگانتان به‌اشتراک می‌گذارد؟
  • متا مجبور به اعتراف شد: اینستاگرام با تزریق کد به وب‌سایت‌ها فعالیت کاربران را رهگیری می‌کند

به گزارش XDA، ابزارهای آزمایشی جدید اینستاگرام برای فیلتر محتوا، به کاربران اجازه می‌دهد که خوراک خبری خود را بهتر اصلاح کنند و امید می‌رود این ویژگی‌های جدید با توجه به نیاز افراد، محتوای بهتری به‌نمایش درآورد. کاربران درحال‌حاضر می‌توانند خوراک خبری خود را با انتخاب محتوا و علامت‌گذاری آن به‌عنوان «علاقه‌مندی‌ها»، اصلاح کنند. درحالی‌که این ویژگی، راهکار بسیار خوبی به‌نظر می‌رسد، اما گاهی اوقات اگر چندین مورد نیاز به علامت‌گذاری هم‌زمان داشته باشند، سرعت انجام این کار کاهش خواهد یافت. ابزارهای جدید اینستاگرام به شما اجازه می‌دهد چندین مورد را به‌طور هم‌زمان علامت‌گذاری کرده و محتوایی که قصد دیدن آن را ندارید، از صفحه اکسپلور حذف کنید. این پلتفرم اجتماعی همچنین قصد دارد به کاربران اجازه دهد تا محتوای پیشنهادی را با استفاده از کلمات، عبارت‌ها یا حتی ایموجی‌های موجود در توضیحات و هشتگ‌ها، فیلتر کنند. این شرکت برنامه‌ی زمانی مشخصی برای ارائه‌ی ابزارهای فیلترینگ جدید خود منتشر نکرده است.

اینستاگرام اخیراً تمرکز زیادی برای ایجاد محیطی امن برای نوجوانان کرده است. هفته‌ی گذشته شاهد به‌روزرسانی کنترل محتوای حساس روی این پلتفرم بودیم؛ قابلیتی که به‌طور پیش‌فرض محتوای حساس کمتری را برای نوجوانان ۱۶ سال به پایین، نشان می‌دهد. این شرکت همچنین در ایالات متحده از سیستم تأیید سن کاربر استفاده می‌کند که از افراد می‌خواهد هنگام ثبت‌نام، یک فرم شناسایی معتبر ارائه دهند. اکنون قابلیت فیلتر کردن محتوا، همه‌چیز را در این شبکه‌ی اجتماعی وارد سطحی جدید خواهد کرد. چنین ابزارهای قدرتمندی در اینستاگرام می‌توانند به قابلیت‌های بسیار عالی برای این پلتفرم و همچنین کاربران در دسترسی به محتوا تبدیل شوند.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا