zoomit

ایرباد جدید JBL با کیس شارژ دارای نمایشگر لمسی معرفی شد

ایرباد جدید JBL با کیس شارژ دارای نمایشگر لمسی معرفی شد

JBL هدفون بی‌سیم Tour Pro 2 را معرفی کرد که از قابلیت حذف نویز تطبیقی ​​و ANC قابل‌تنظیم بهره می‌برد و به کیس شارژ با صفحه‌ی کنترل لمسی ۱٫۴۵ اینچی LED مجهز است. به‌گزارش ورج، صفحه‌نمایش موجود روی کیس Tour Pro 2 به کاربر اجازه می‌دهد بین چندین صفحه جابه‌جا شود و پخش موسیقی را مدیریت کند. همچنین، دریافت تماس و پیام و اعلان رسانه‌های اجتماعی نیز با آن امکان‌پذیر می‌شود.

ایرباد Tour Pro 2 با بلوتوث ۵.۳ LTE سازگار و به درایورهای ۱۰ میلی‌متری (در‌مقایسه‌با ۶٫۸ میلی‌متری در Tour Pro Plus) مجهز است. JBL می‌گوید طول عمر باتری این محصول حداکثر ۴۰ ساعت خواهد بود و خود ایرباد می‌تواند حدود ۱۰ ساعت قبل از نیاز به شارژ دوباره با کیس کار کند.

ایرباد Tour Pro 2 شرکت JBL به همراه کیس شارژ در رنگ مشکی و بژ

Tour Pro 2 مانند Tour Pro Plus از شش میکروفون داخلی استفاده می‌کند که طبق بررسی Tom’s Guide، عملکرد رضایت‌بخشی نداشته‌اند. فقط می‌توان امیدوار بود که این ایربادها عمر باتری و عملکرد میکروفون بهتری ارائه دهند.

مقاله‌ی مرتبط:

  • JBL ایربادها و اسپیکرهای بلوتوث جدید خود را در CES 2022 رونمایی کرد

JBL هدفون‌های بی سیم Tour One M2 را نیز عرضه می‌کند. این محصول جانشینی برای JBL Tour One است که عمر باتری بیشتری در زمان فعال‌بودن ANC (از ۲۵ ساعت به ۳۰ ساعت) و بلوتوث ۵/۳ بهبودیافته را دراختیار کاربران قرار می‌دهد؛ البته عمر کلی باتری ۵۰ ساعت باقی خواهند ماند. درضمن، Tour One M2 از شارژ سریع پشتیبانی می‌کند و می‌تواند تنها با ۱۰ دقیقه شارژ ۵ ساعت کار کند.

هدفون‌های بی سیم Tour One M2 در دو رنگ متفاوت

Tour One M2 با قیمت ۲۹۹ دلار فروخته می‌شود؛ درحالی‌که قیمت ایرباد Tour Pro 2 به ۲۴۹ دلار می‌رسد که ۲۰۰ دلار از Tour Pro Plus بیشتر است. JBL Tour Pro 2 و Tour One M2 هر دو از امروز برای خرید دردسترس هستند.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا