zoomit

اپل واچ‌های آینده می‌توانند شامل مدل «پرو» باشند

اپل تقریبا در تمامی محصولاتش از آیپد گرفته تا آیفون و کامپیوترهای مک برای متمایز نشان دادن دسته حرفه‌ای و مدل‌های استاندارد از پسوند «پرو» استفاده می‌کند؛ اما در برخی موارد استثنایی، این شرکت هموز پسوند یادشده را به محصولاتی همچون اپل واچ اضافه نکرده است. بااین‌حال، شواهد و قرائن نشان می‌دهد که غول دنیای فناوری حداقل در مقطعی در صدد ارائه مدل‌های پرو اپل واچ بوده است.

فایلی که توسط Apple Demo در تاریخ ۲۶ فوریه ۲۰۱۵ در توییتر به اشتراک گذاشته شده است، پوشه‌ای از لوگوها و نام‌های تجاری همچون Apple Watch Edition و Apple Watch Sport را نشان می‌دهد. افزون‌براین، فایل مذکور از آن حکایت دارد که در مقطعی، اپل در نظر داشت از نام‌گذاری «Pro» را احتمالا برای مدل‌های استیل ضد زنگ اپل واچ استفاده کند.

همان‌طور که گفته شد، اپل از پسوند یا نام تجاری «Pro» برای محصولات بالارده خود استفاده می‌کند، به‌ویژه دستگاه‌هایی که ویژگی‌های بیشتری در مقایسه با مدل استاندارد آن محصول ارائه می‌دهند. برای مثال، آیفون ۱۳ پرو و ​​آیفون ۱۳ پرو مکس، هر دو دارای دوربین، نمایشگر و حسگر لایدار بهبود یافته هستند؛ ویژگی‌هایی که به‌صورت انحصاری فقط مدل‌های یادشده ارائه شده است؛ بنابراین «اپل واچ پرو» احتمالا مدلی خواهد بود که در مقایسه با اپل واچ استاندارد دارای ویژگی‌ها یا عناصر طراحی بهتری است.

گزارش‌های اخیر ادعا می‌کنند که اپل واچ سری ۸ در سه مدل در اندازه‌های متفاوت عرضه خواهد شد؛ بنابراین یکی از این مدل‌ها می‌تواند اپل واچ پرو نام داشته باشد. البته این احتمال نیز وجود دارد که اپل واچ پرو نامی جایگزین برای «Apple Watch Edition» باشد؛ مدل‌هایی که در حال حاضر در با فریم تیتانیومی عرضه می‌شوند و قیمت بسیار زیادی نیز دارند.

طبق گزارشی از بلومبرگ، اپل همچنین مشغول کار روی ساعت هوشمند ورزشی مقاوم است و از قرار معلوم، نسخه مذکور که می‌تواند Explorer یا Adventure نام داشته باشد، سال ۲۰۲۲ رونمایی و روانه بازار خواهد شد. همچنین گفته می‌شود اپل در حال تولید نسخه بعدی اپل واچ SE برای عرضه در همان سال است؛ ازاین‌رو احتمالا در سال ۲۰۲۲ نخستین بار رونمایی سه نسخه اپل واچ را شاهد خواهیم بود.

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا