zoomit

اپل احتمالاً در سال جاری سرویس اشتراکی خرید آیفون و خدمات مرتبط با آن را راه‌اندازی می‌کند

اپل احتمالاً در سال جاری سرویس اشتراکی خرید آیفون و خدمات مرتبط با آن را راه‌اندازی می‌کند

اشتراک سخت‌افزاری اپل به مشتریان این شرکت اجازه می‌دهد تا آیفون و سایر محصولات این شرکت را با پرداخت هزینه‌ی ماهانه تهیه کنند. شایعات مرتبط با راه‌اندازی این روش فروش از مدتی قبل در فضای آنلاین منتشر شده است؛ اما تاکنون شاهد راه‌اندازی آن نبوده‌ایم. اپل که در رویداد اخیرش چند محصول جدید ازجمله سری آیفون ۱۴ را معرفی کرد، گویا قصد دارد در هفته‌های آینده نیز رویداد دیگری برگزار کند.

براساس خبرنامه‌ی Power On مارک گورمن، تصور می‌شود که اپل در حال آزمایش سرویس اشتراکی خرید آیفون و خدمات مرتبط با آن است. گورمن اعتقاد دارد که خدمات اشتراکی آیفون اواخر امسال یا اوایل سال آینده راه‌اندازی خواهد شد.

اشتراک پیشنهادی در رویداد آیفون به‌منظور کاهش پیچیدگی روز راه‌اندازی اعلام نشد؛ زیرا این خدمات درواقع روشی کاملاً جدید برای خرید آیفون دراختیار کاربران قرار خواهد داد. با‌‌‌توجه‌‌‌به رویداد اکتبر اپل برای معرفی آیپد و مک‌های جدید، امکان دارد این شرکت از مراسم مذکور برای معرفی سرویس اشتراکی خرید آیفون استفاده کند.

مقاله‌ی مرتبط:

  • ضبط ویدیوی ۴K ProRes در آیفون ۱۴ پرو، حداقل به مدل ۲۵۶ گیگابایتی نیاز دارد
  • دختر استیو جابز طراحی تکراری آیفون ۱۴ را به سخره گرفت

به‌نوشته‌ی اپل‌اینسایدر، غول فناوری مستقر در کوپرتینو درحال‌حاضر روش‌های مختلفی برای خرید آیفون ارائه می‌دهد؛ ازجمله روش مستقیم و ارتقای آیفون‌های قدیمی و برنامه‌های خرید اقساطی مثل Apple Card. بااین‌حال، روش خرید اشتراکی متفاوت خواهد بود؛ زیرا مشتریان فقط بخشی از هزینه‌ی سخت‌افزار را پرداخت نمی‌کنند و درواقع، هزینه‌ی دریافت مجموعه‌ای از خدمات اضافه را نیز پرداخت خواهند کرد.

گورمن می‌گوید به‌عنوان مثال بسته‌های Apple One می‌توانند به‌عنوان بخشی از هزینه‌ی ماهانه‌ی سخت‌افزار در نظر گرفته شوند و مشتریان می‌توانند با استفاده از آن خدمات اصلی اپل را بلافاصله دریافت کنند. علاوه‌براین، منطقی به‌نظر می‌رسد که اپل از سرویس Care Plus خود به‌عنوان بخشی از همان بسته‌ی فراگیر اشتراکی استفاده کند.

پیش‌بینی‌های گورمن از راه‌اندازی سرویس اشتراکی خرید آیفون در اواخر سال ۲۰۲۲ یا اوایل سال ۲۰۲۳ بیانیه‌های مشابهی را تأیید می‌کند که وی در ماه‌ مارس ارائه داد. بااین‌حال، شایعات مربوط به اشتراک All-in-One درواقع از چند سال قبل مطرح شده است و تحلیلگران اعتقاد دارند راه‌اندازی این سرویس برای اپل امری اجتناب‌ناپذیر است.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا