zoomit

اولین مانیتور گیمینگ HP با برند HyperX معرفی شد

اولین مانیتور گیمینگ HP با برند HyperX معرفی شد

برند گیمینگ HyperX که از سال گذشته به یکی از زیرمجموعه‌های HP تبدیل شده است، برای اولین‌بار با معرفی سری مانیتورهای Armada پا به‌ میدان تولید مانیتورهای گیمینگ گذاشت. هایپرایکس همواره بر تولید لوازم‌جانبی و قطعات گیمینگ تمرکز داشته است؛ ازاین‌رو، تاکنون در کارنامه‌ی خود از تولید مانیتور گیمینگ بی‌بهره بوده است. به‌همین‌‌دلیل، هایپرایکس با معرفی مانیتورهای گیمینگ میان‌رده‌ی Armada 25 و Armada 27، وارد بازار تولید نمایشگرهای مخصوص بازی شد.

Armada 25 هایپرایکس نمایشگری ۲۴/۵ اینچی با رزولوشن Full HD و نرخ نوسازی ۲۴۰ هرتز دارد. چنین مشخصاتی مانیتور مذکور را به محصولی ایدئال برای بازی‌های e-sports تبدیل می‌کند که در آن‌ها نرخ فریم و سرعت پاسخ‌گویی زیاد بسیار حیاتی است.

ازآنجاکه Armada 25 از فناوری G-Sync انویدیا پشتیبانی می‌کند، امکان فراهم‌سازی نرخ‌های نوسازی متفاوت را دارد که درکنار پنل IPS با سرعت پاسخ‌گویی ۱ میلی‌ثانیه‌ای برای بازی بسیار مناسب است. صفحه‌ی این مانیتور می‌تواند ۴۰۰ نیت روشنایی تولید و ۹۹ درصد از محدوده‌ی رنگی sRGB را پوشش دهد.

مانیتور Armada 25 هایپرایکس

اگر به‌دنبال محصول حرفه‌ای‌تری هستید، Armada 27 هایپرایکس با نمایشگر ۲۷ اینچی و رزولوشن Quad HD و اندازه‌ی ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ و نرخ نوسازی ۱۶۵ هرتز می‌تواند با متعادل‌کردن بیشتر رزولوشن و نرمی تصویر، گزینه‌ی بهتری برایتان باشد. Armada 27 نیز از فناوری G-Sync انویدیا پشتیبانی می‌کند و از سرعت پاسخ‌گویی ۱ میلی‌ثانیه بهره‌‎مند است.

مانیتور مذکور در بازتولید رنگ‌ها عملکرد بهتری درمقایسه‌با مدل دیگر دارد و با پوشش ۹۵ درصدی DCI-P3 و ۴۰۰ نیت روشنایی و گواهینامه‌ی DisplayHDR 400 توانایی فراهم‌آوردن تجربه‌ی کار با محصولی HDR را برای کاربر دارد. شاید افزون‌بر ویژگی‌های صفحه‌ی مانیتورهای مذکور، پایه و قابلیت‌های نصب آن‌ها نیز جزو دیگر مزایای جالب آن‌ها باشد.

اگرچه دو مانیتور معرفی‌شده از پایه‌های استاندارد VESA استفاده می‌کنند، هایپرایکس امکان استفاده از بازوهای Single Gaming Mount را نیز فراهم کرده است که با نصب در محل مدنظر، امکان جابه‌جایی و چرخش مانیتور را در جهت دلخواه برای کاربر به‌ارمغان می‌آورد. بازوهای مذکور در مقایسه‌با پایه‌های استاندارد، انعظاف‌پذیری بیشتری فراهم می‌کند و مجهز‌بودن مانیتورهای جدید هایپرایکس به آن‌ها می‌تواند برای کاربران بسیار دلپذیر باشد.

پایه گیمینگ مانیتور Armada هایپرایکس

گفتنی است هایپرایکس قطعات Single Monitor Mount مانیتورهای Armada را برای علاقه‌مندان جداگانه می‌فروشد. شما می‌توانید بعد از نصب براکت مانیتورهایی که از پایه‌های VESA استفاده می‌کنند، با راحتی بیشتری بازوهای خریده‌شده را نصب کنید. این قطعه می‌تواند مانیتورهایی حداکثر با اندازه‌ی ۳۲ اینچ و وزن ۹ کیلوگرم را نصب کند.

همچنین، افزونه‌ی بازوشکل دیگری برای مانیتورها موجود است که با نصب آن‌ها امکان استفاده از چند مانیتور فراهم می‌شود. انتظار می‌رود تمامی محصولات مذکور مهر امسال عرضه شوند. مانیتور Armada 25 هایپرایکس و Armada 27 به‌ترتیب با قیمت ۴۴۹.۹۹ و ۴۹۹.۹۹ دلار عرضه می‌شوند. بازوی گیمینگ مانیتورهای مذکور نیز ۱۰۹.۹۹ دلار و افزونه‌ی آن ۷۹.۹۹ دلار قیمت دارد.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا