zoomit

انواع روش‌های تبلیغات آنلاین با وی دیجیتال مارکتینگ

انواع روش‌های تبلیغات آنلاین با وی دیجیتال مارکتینگ

شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید زمانیکه دو کسب‌و‌کار یکسان با هم رقابت شدیدی دارند، نه‌تنها در زمینه‌ی راضی نگه‌داشتن مشتری، بلکه در حوزه‌ی تبلیغات اینترنتی به صورت گسترده نیز باید تلاش زیادی بکنند. همین دو عامل می‌تواند موفقیت یک بیزینس را تضمین کند. در این مقاله از newslan، می‌خواهیم به فاکتور دوم، یعنی بهترین روش تبلیغات آنلاین بپردازیم، پس همراه ما باشید.

چرا به تبلیغات آنلاین نیاز داریم؟

تبلیغات (مانند: تبلیغات گوگل) به‌عنوان یکی از بهترین و مؤثر‌ترین تکنیک‌ها برای جذب مخاطب و رشد کسب و کارها به شمار می‌رود. دیجیتال مارکتینگ به مهارتی گفته می‌شود که به منظور بازاریابی، جذب مخاطب، افزایش فروش و… انجام می‌شود. سوالی که ذهن مخاطب را مشغول می‌کند این است که چرا باید از تبلیغات آنلاین استفاده کنیم؟ اگر کمی با دنیای اینترنت آشنایی داشته باشید متوجه خواهید شد که در طی سال‌های اخیر کسب و کارهای اینترنتی چقدر گسترده شده‌اند.

هر روز که می‌گذرد تعداد شغل‌ها و کسب و کارهای آنلاین افزایش پیدا می‌کند و رقبای جدید وارد عرصه می‌شوند. در چنین شرایطی جذب مخاطب سخت‌تر شده و برای رسیدن به موفقیت‌های بیشتر و کسب درآمد بالاتر نیاز به یک پل عبور دارید. تبلیغات آنلاین این شرایط را برای شما فراهم می‌کند که به مخاطبان بیشتری دسترسی داشته باشید و با تبلیغ برند و محصولات خود مشتریان جدیدی به سمت فروشگاه خود جذب کنید.

در واقع هدف از تبلیغات کمک به جذب مخاطب و افزایش فروش است. پس اگر به فکر رشد کسب‌و‌کار خود هستید و می‌خواهید در میان رقبا خوش بدرخشید باید تبلیغات آنلاین را جدی بگیرید و در بازه‌های زمانی مختلف کمپین‌های تبلیغاتی متناسب با نیاز کسب‌و‌کار خود راه‌اندازی کنید. در یک کلام کلی می‌توان گفت که بدون تبلیغات کار شما برای پیشرفت و رسیدن به قله‌های بالاتر بسیار سخت خواهد بود. پس باید استفاده از تبلیغات آنلاین را در دستور کار خود قرار دهید.

انواع روش‌های تبلیغات آنلاین

تبلیغات اینترنتی انواع و روش‌های مختلفی دارند و استفاده از هر یک از آن‌ها مزایای خاص خود را دارد. اگر به فکر رشد کسب‌و‌کار خود هستید با انواع تبلیغات آنلاین و ویژگی‌های آن را به خوبی بدانید. این کار به شما کمک می‌کند که در شرایط مختلف از بهترین روش‌های تبلیغاتی استفاده کنید و بازدهی بهتری از تبلیغات به دست بیاورید. به‌طور کلی انواع روش‌های تبلیغات آنلاین عبارت‌اند از:

  • تبلیغات موبایلی

امروزه همه افراد جامعه، از کوچک گرفته تا بزرگ، از گوشی موبایل استفاده می‌کنند. این موضوع سبب شده است که روش‌های تبلیغاتی تحت عنوان تبلیغات موبایلی به یکی از اصلی‌ترین روش ‌های تبلیغات آنلاین تبدیل شود. استفاده از این روش برای تبلیغات مزایای بسیار زیادی برای شما دارد چراکه شما می‌توانید به حجم گسترده‌ای از مخاطبان دسترسی داشته باشید و کسب‌و‌کار خود را تبلیغ کنید.

از تبلیغات موبایلی می‌توانید برای جذب مخاطبان جدید، اطلاع‌رسانی از رویدادهای مختلف، تبلیغ محصول یا خدمات خاص، کمک به افزایش فروش و… استفاده کنید. از مهم‌ترین مزایای تبلیغات موبایلی این است که همه افراد در طول شبانه روز به آن دسترسی دارند و بدون شک تبلیغ شما را مشاهده خواهند کرد.

تبلیغات موبایلی در روش‌های مختلفی انجام می‌شود و هیچگونه محدودیتی برای انجام آن وجود ندارد؛ بنابراین شما می‌توانید از روش‌های متنوع برای تبلیغات در موبایل کمک بگیرید و مخاطبان علاقه‌مند را به سمت کسب‌و‌کار خود جذب کنید. از نکات مثبت این نوع تبلیغات هزینه‌های مقرون‌به‌صرفه آن است و باعث می‌شود که بتوانید در بازه‌های زمانی مختلف از این روش تبلیغاتی استفاده کنید.

انواع روش‌های تبلیغات آنلاین با وی دیجیتال مارکتینگاز شناخته شده‌ترین روش‌های تبلیغات موبایلی می‌توان بازی‌های تبلیغاتی، تبلیغات بنری موبایلی، تبلیغات همسان داخل موبایل، تبلیغات ویدئویی، تبلیغات بینابینی موجود در داخل بازی و تبلیغات ۱۵ الی ۳۰ ثانیه‌ای که دارای جایزه‌های خاص هستند اشاره نمود. شما می‌توانید از بین روش‌های موجود بهترین و متناسب‌ترین روش را برای تبلیغات موبایلی استفاده کنید. مطمئن باشید که استفاده از تبلیغات موبایلی تأثیر بسیار خوبی خواهد داشت و شما می‌توانید مخاطبان علاقه‌مند زیادی برای خود جذب کنید.

  • تبلیغات همسان

تبلیغات همسان جزو تبلیغات آنلاین پرطرفداری هستند که به‌عنوان جایگزین تبلیغات بنری شناخته می‌شوند. در گذشته شاهد تبلیغات بنری گسترده داخل سایت‌ها و رسانه‌های مختلف بودیم و همین موضوع باعث اذیت و ازار مخاطبان می‌شد. اما اکنون تبلیغاتی تحت عنوان تبلیغات همسان به وجود آمده است که مطابق با قالب سایت مورد نظر طراحی می‌شود.

تبلیغات همسان به گونه‌ای طراحی می‌شوند که هیچ‌گونه آزار و اذیتی را به‌دنبال ندارند و کاربران تصور می‌کنند که این تبلیغات جزئی از محتوای سایت است. طبق نظر کارشناسان ارزش تبلیغات همسان رو به افزایش است و در سال ۲۰۲۵ به بیش از ۴۰۰ میلیارد دلار خواهد رسید. این تفاسیر نشان می‌دهد که تبلیغات همسان به خوبی در دل مخاطبان جا باز کرده‌اند و جزو روش‌های منحصر‌به‌فرد برای تبلیغات آنلاین به شمار می‌روند.

  • تبلیغات بنری

تبلیغات بنری جزو شیوه‌های قدیمی برای تبلیغات آنلاین هستند که بدون شک با آن روبه‌رو شده‌ایم. این نوع تبلیغات شامل یک بنر تبلیغاتی است که اطلاعاتی از برند، خدمات یا محصولات خاص را به مخاطبان نمایش می‌دهد. تبلیغات بنری معمولاً در سایت‌های پربازدید گذاشته می‌شود و کاربران با کلیک روی آن می‌توانند به صفحه مورد نظر دسترسی داشته باشند.

تبلیغات بنری اکثر به شکل مربع یا مستطیل طراحی می‌شوند و جذابیت خاصی دارند. تبلیغات بنری یا نمایشی ممکن است به یکی از اشکال تبلیغات سفارشی، تبلیغات بازاریابی مجدد، تبلیغات متنی و تبلیغات داخل سایت انجام می‌شوند. با اینکه اکثر افراد ابراز نارضایتی از تبلیغات بنری می‌کنند بااین‌حال تبلیغات نمایشی هنوز هم جایگاه خاصی دارند و برای تبلیغات گسترده گزینه مناسبی هستند.

  • تبلیغات موتورهای جستجو

موتورهای جستجو با هدف رفع نیازهای مخاطبان تأسیس شده‌اند و نقش بسیار مهمی در راحتی کاربران دارید. یکی از خدماتی که موتورهای جستجو دراختیار کاربران خود قرار می‌دهند قابلیت تبلیغ است. اگر دقت کرده باشید در سمت بالا یا پایین موتورهای جستجو نتایجی را مشاهده می‌کنید که دارای علامت Ads هستند.

در واقع سایت‌ها یا فروشگاه‌هایی که با این نشانه در موتورهای جستجو مشاهده می‌کنید از تبلیغات موتورهای جستجو استفاده می‌کنند. تبلیغات با استفاده از موتورهای جستجو بازدهی بسیار خوبی دارد چراکه روزانه افراد بسیار زیادی از آن برای رفع نیازهای خود استفاده می‌کنند. علاوه بر این کاربرانی که داخل موتورهای جستجو وجود دارند کاملاً واقعی هستند و روی تبلیغات شما کلیک خواهند کرد.

از جمله تبلیغات موتورهای جستجو شناخته شده در دنیا می‌توان به تبلیغات گوگل یا تبلیغات مایکروسافت اشاره کرد. گوگل قدرت بسیار زیادی دارند و اکثر کسب و کارها روی آن تمرکز می‌کنند. پس شما هم بهتر است از تبلیغات گوگل برای کسب‌و‌کار خود استفاده کنید تا نتیجه بهتری از تبلیغات به دست بیاورید. این نوع تبلیغات ممکن است به صورت نمایشی، ویدئویی، متنی (جستجویی)، هوشمند و … باشد.

برای استفاده از تبلیغات گوگل لازم است یک حساب گوگل ادوردز داشته باشید و آن را شارژ کنید. سپس باید کلمات کلیدی مورد نظر خود را تعیین کنید تا در نتایج جستجو برای کاربران نمایش داده شود. دقت داشته باشید که تبلیغات گوگل به صورت کلیکی انجام می‌شود و تا زمانی که اعتبار(میزان کلیک درخواستی) شما تمام نشود تبلیغات شما ادامه خواهد داشت.

  • تبلیغات شبکه‌ های اجتماعی

تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی کی از بهرتین روش‌های تبلیغات آن است. امروزه اکثر مردم از شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند و همین موضوع سبب می‌شود که گزینه ایده‌آلی برای فعالیت کسب و کارها و اجرای کمپین‌های تبلیغاتی باشد. شبکه‌های اجتماعی انواع مختلفی دارند و شما می‌توانید تبلیغات خود را به صورت گسترده انجام دهید.

تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید تبلیغات خود را به گونه‌های مختلف انجام دهید و کسب‌و‌کار خود را به مخاطبان بیشتری معرفی کنید. به جرعت می‌توان گفت بیش از ۵۰ درصد مردم از شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند پس شما می‌توانید از این ابزار برای افزایش فروش و رشد کسب‌و‌کار خود استفاده کنید.

بهترین شبکه‌های اجتماعی برای تبلیغات عبارت‌اند از:

اینستاگرام

اینستاگرام جزو شبکه‌های اجتماعی محبوب و پرطرفدار در ایران و دنیاست. افراد با سن ۱۵ الی ۸۰ ساله در این شبکه اجتماعی حضور دارند. پس شکا این فرصت فوق‌العاده را دراختیار دارید که در این شبکه پرطرفدار تبلیغ انجام دهید و مخاطبان علاقه‌مند را جذب کسب‌و‌کار خود کنید. از ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد اینستاگرام وجود روش‌های تبلیغاتی مختلف از جمله پست، استوری، تبلیغات چرخشی، تبلیغات اختصاصی و … است. اگر دنبال شبکه اجتماعی عالی برای تبلیغات هستید و می‌خواهید بازدهی خوبی از آن بگیرید می‌توانید اینستاگرام را برای این کار انتخاب کنید.

فیسبوک

فیسبوک جزو قدیمی‌ترین شبکه‌های اجتماعی موجود در جهان است که محبوبیت بسیار زیادی نیز دارد. شما با استفاده از فیسبوک می‌توانید به خیل عظیمی از مخاطبان دسترسی داشته باشید و کسب‌و‌کار خود را تبلیغ کنید. هزینه‌های تبلیغ در این شبکه اجتماعی در وضعیت ایده‌آلی است و اگر تبلیغ خود را به صورت اصولی انجام دهید می‌توانید بازدهی خوبی از آن به دست بیاورید.

لینکدین

لینکدین از جمله شبکه‌های اجتماعی خاص است که از آن برای رشد برندهای شخصی و کسب و کارهای مختلف استفاده می‌شود. شما در لینکدین می‌توانید به افراد و حساب‌های معتبر دسترسی داشته باشید و تبلیغات خود را به آن‌ها بسپارید. شاید تعداد مخاطبان این شبکه اجتماعی نسبت به سایر پلتفرم‌ها کمتر باشد اما با توجه به وجود افراد علاقه‌مند شاهد نتیجه خوبی از تبلیغات در آن خواهید بود.

پینترست

پینترست یک شبکه اجتماعی بر پایه تصاویر است که رشد بسیار خوبی را در سال‌های اخیر تجربه کرده است. شما می‌توانید از این شبکه اجتماعی نیز برای تبلیغ کسب‌و‌کار خود کمک بگیرید و مخاطبان هدفمند را جذب آن کنید.

تلگرام

تلگرام از جمله شبکه‌های اجتماعی است که از بدو پیدایش خود توانست محبوبیت خوبی در ایران به دست بیاورد. این پلتفرم منحصر‌به‌فرد دارای کانال‌ها و گروه‌های بزرگ با مخاطبان فراوان است که در زمینه‌های مختلف فعالیت می‌کنند. هزینه تبلیغات در تلگرام ممکن است کمی گران به نظر برسد اما اجرای کمپین‌های قوی به شما کمک خواهد کرد که بتوانید بازدهی بسیار خوبی از آن به دست بیاورید.

انواع روش‌های تبلیغات آنلاین با وی دیجیتال مارکتینگ

توییتر

توییتر شبکه اجتماعی متفاوتی است که افراد مشهور و حرفه‌ای نیز در آن فعالیت می‌کنند. در این شبکه اجتماعی می‌توانید تبلیغات خود را به صورت گسترده انجام دهید و سیگنال‌های خوبی از آن دریافت کنید. که نرخ کلیک در توییتر در وضعیت مطلوبی قرار دارد و اگر بتوانید به درستی در آن تبلیغ کنید نتیجه فوق‌العاده‌ای به همراه خواهد داشت.

  • تبلیغات ایمیلی

تبلیغات یا بازاریابی ایمیلی جزو بهترین روش‌ها برای دیجیتال مارکتینگ است که اساتید بزرگ نیز روی آن تأکید دارند. این روش تبلیغاتی هزینه مقرون‌به‌صرفه ای دارد و به شما این امکان را می‌دهد که در کمترین زمان ممکن به مخاطبان زیادی دسترسی داشته باشید و اطلاع‌رسانی‌های لازم را انجام دهید.

برای اینکه بتوانید در این زمینه موفق عمل کنید بهتر است یک بخش خبرنامه برای سایت خود در نظر بگیرید و ایمیل‌های مخاطبان خود را جمع آوری کنید. هر چقدر ایمیل‌های بیشتری دراختیار شما باشد به‌راحتی می‌توانید ایمیل اطلاع‌رسانی را به افراد علاقه‌مند ارسال کنید و در مواقع مورد نیاز از آن‌ها برای شرکت در کمپین‌ها، رویدادها، تخفیف‌ها و مزایده‌ها دعوت کنید.

تبلیغاتی ایمیلی به سه دسته ایمیل‌های تبلیغاتی، ایمیل‌های اطلاع‌رسانی و ایمیل‌های منحصر‌به‌فرد (با هدف خاص) تقسیم‌بندی می‌شوند. شما با توجه به نیاز خود می‌توانید نوع ایمیل مورد نظر را انتخاب کرده و برای مخاطبان هدف خود ارسال کنید. شما می‌توانید ایمیل‌ها را شخصی‌سازی کنید و مطابق با نیاز خود به مخاطبان ارسال کنید.

نکته: دقت داشته باشید که نباید در ارسال ایمیل‌های تبلیغاتی زیاده روی کنید. چون این کار خوشایند نیست و ممکن است نتیجه عکس داشته باشد. پس بهتر است در مواقع خاص و با هدف مشخص از ایمیل تبلیغاتی استفاده کنید.

  • تبلیغات پیامکی

تبلیغات پیامکی از دیگر روش‌های تبلیغاتی است که تاثیرگذاری خوبی دارد. از تبلیغات پیامکی برای موارد خاص استفاده می‌شود و هدف از آن اطلاع‌رسانی و آگاهی مردم از یک رویداد خاص، به‌روزرسانی‌ها، کمپین‌ها یا تخفیفات ویژه است. پس اگر نیاز به اطلاع‌رسانی همه جانله دارید و می‌خواهید در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید، می‌توانید تبلیغات پیامکی را در دستور کار خود قرار دهید.

پیام تبلیغاتی باید کوتاه، مفید و ترغیب کننده نوشته شود. همچینن پیام‌های تبلیغاتی باید در زمان مناسب ارسال شوند تا مخاطبان بتوانند به موقع به آن دسترسی داشته باشند و در اولین فرصت روی لینک مورد نظر شما کلیک کنند. توجه داشته باشید که امروزه پیام های تبلیغاتی مخرب افزایش یافته است پس باید دقت زیادی در نوشتن متن پیام به خرج دهید و از جملات ارزشمند و به دور از حاشیه برای این کار استفاده کنید.

  • تبلیغات ویدئویی

تبلیغات ویدئویی از جمله تبلیغات آنلاین هوشمند و حرفه‌ای هستند که تأثیر بسیار خوبی روی معرفی و رشد کسب و کارهای اینترنتی دارند. ویدئو ابزاری کاربردی است که کمک می‌کند بتوانید محصولات، خدمات یا برند خودتان را برای خیل عظیمی از مخاطبان به اشتراک بگذارید. در واقع با این کار می‌توانید تصویر خوبی از برند خود در ذهن مخاطبان ایجاد کنید و افراد علاقه‌مند را به سمت کسب‌و‌کار خود جذب کنید.

تبلیغات ویدئویی در پلتفرم‌های اشتراک‌گذاری ویدئو همچون آپارات، نماشا، تماشا، یوتیوب و… انجام می‌شود و نیاز به بودجه بسیار زیادی دارد. تبلیغات ویدئویی به روش‌های مختلف انجام می‌شوند و طول آن‌ها می‌تواند بین ۵ الی ۳۰ ثانیه متغییر باشد. شما باید کلیپی حرفه‌ای و تأثیر گذار از خدمات، محصولات یا برند خود تهیه کنید و برای تبلیغات ویدئویی از آن استفاده کنید.

تبلیغات ویدئویی مزایای بسیار زیادی دارد به همین جهت مورد توجه کسب و کارها قرار می‌گیرد و گزینه مناسبی برای تبلیغات به شمار می‌رود. این نوع تبلیغات به شما کمک می‌کند کسب‌و‌کار خود را برای مخاطبان بیشتری نمایش دهید، ترافیک طبیعی برای سایت خود به دست بیاورید، اعتماد سازی کنید، اطلاعات مفید دراختیار مخاطبان قرار دهید و به خوبی در ذهن آن‌ها باقی بمانید.

پس اگر بودجه کافی برای تبلیغات دارید و می‌خواهید به صورت گسترده کسب‌و‌کار خود را تبلیغ کنید به شما تبلیغات ویدئویی را پیشنهاد می‌کنیم. چراکه به کمک این نوع تبلیغات می‌توانید علاوه بر معرفی کسب‌و‌کار خود به برندسازی و افزایش فروش محصولات خود کمک کنید؛ بنابراین تبلیغات ویدئویی گزینه ایده‌آلی برای تبلیغات است و ارزش سرمایه‌گذاری را دارد.

تبلیغات پاپ آپ

پاپ آپ جزو روش‌های قدیمی برای تبلیغات آنلاین است که هنوز از آن استفاده می‌شود. در واقع پاپ آپ همان پنجره‌های کوچکی است که هنگام باز کردن سایت‌های مختلف مشاهده می‌کنید. این نوع تبلیغات در اغلب اوقات باعث آزار و اذیت مخاطبان می‌شوند اما اگر بتوانید به درستی این نوع روش تبلیغاتی را پیاده‌سازی کنید نتیجه مطلوبی برای شما خواهد داشت.

از پاپ آپ برای ارتباط بیشتر با برند، کاهش نرخ پرش سایت و تبلیغ محتوا استفاده می‌شود. این نوع روش تبلیغاتی فواید بسیار زیادی دارد به شرطی که بتوان از آن به درستی استفاده کرد و باعث فراری دادن مخاطبان نشد. البته باید بگوییم که تعداد این نوع تبلیغات در حال کاهش است و همین موضوع باعث می‌شود که کسب و کارها از روش‌های جایگزین برای تبلیغات استفاده کنند.

  • رپورتاژ آگهی

رپورتاژ آگهی جزو روش‌های متفاوت برای تبلیغات آنلاین است که تأثیر گذاری بسیار خوبی دارد. رپورتاژ آگهی مورد توجه اکثر سئوکاران است و اغلب از آن برای افزایش قدرت سایت و برندسازی استفاده می‌شود. اگر دنبال تکنیکی برای بلند مدت هستید که اعتبار شما نزد موتورهای جستجو را بالا ببرد و به افزایش رتبه شما در گوگل کمک کند استفاده از رپورتاژ آگهی بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

برای اینکار باید رسانه‌های موجود در وب فارسی را بررسی کنید و مناسب‌ترین آن‌ها را برای رپورتاژ رفتن انتخاب کنید. مواردی همچون تعداد مطالب ایندکس شده، دامین آتوریتی، قیمت ریپورتاژ و تعداد بازدیدکنندگان جزو عواملی هستند که بر اثر گذاری رپورتاژ تأثیر می‌گذارند لذا باید به‌طور کامل این موارد را بررسی کنید.

رپورتاژ آگهی تبلیغ حرفه‌ای در رسانه‌های محبوب به صورت متنی است و نیاز به متنی جامع و کاربردی دارد. اگر مهارت کافی در زمینه تولید محتوا برای رپورتاژ دارید بهتر است متن رپورتاژ را خودتان بنویسید در غیر اینصورت عاقلانه‌ترین کار برون سپاری آن است. توجه داشته باشید که داخل متن رپورتاژ باید از انکرتکست‌هایی با کلمات کلیدی هدف داشته باشید که مخاطب را به صفحه مورد نظر هدایت کند.

بهترین روش برای تبلیغات آنلاین کدام است؟

همان‌طور که بررسی کردیم روش‌های مختلفی برای تبلیغات آنلاین وجود دارد. گستردگی این روش‌ها باعث می‌شود که بتوانید با توجه به نیاز کسب و کارتان بهترین روش تبلیغاتی را انتخاب کنید. به عبارتی شما می‌توانید براساس هدفی که از تبلیغات دارید یک روش خاص را برای تبلیغات استفاده کنید.

همچنین وجود روش‌های مختلف برای تبلیغات آنلاین به شما این امکان را می‌دهد که کمپین‌های تبلیغاتی متنوع برگزار کنید و نتیجه خود را ارزیابی کنید. به عبارتی شما می‌توانید در بازه‌های زمانی مختلف از تکنیک‌های مختلف برای تبلیغات بهره بگیرد و از نتایج بی‌نظیری که از تبلیغات به دست می‌آورید لذت ببرید.

پس نمی‌توان برای همه کسب و کارها یک نسخه پیچید و گفت که کدام نوع روش تبلیغات گزینه بهتری برای سرمایه‌گذاری است. ابتدا باید تمام جوانب سنجیده شود و هدف و نیاز شما از تبلیغات مشخص شود. سپس می‌توان تصمیم گرفت که کدام نوع تبلیغات برای شما و کسب و کارتان تاثیرگذاری بیشتری دارد.

چگونه کمپین‌های تبلیغاتی موفق برگزار کنیم؟

همان‌طور که همه حوزه‌ها نیاز به مهارت و دانش خاصی دارند، تبلیغات نیز نیاز به تخصص دارد. تبلیغات جزو تکنیک‌هایی است که هزینه زیادی را می‌طلبد و باید به صورت اصولی انجام شود. انتخاب بستر مناسب برای تبلیغ، تعیین روش تبلیغاتی برتر، اجرای کمپین‌های مختلف، تعیین بودجه مناسب برای تبلیغات و کسب نتیجه ایده‌آل جزو مواردی است که هنگام تبلیغات باید در نظر گرفته شود.

در واقع تبلیغات آنلاین نوعی سرمایه‌گذاری برای بلند مدت است که نیاز به سرمایه و مدیریت دارد. اگر در این زمینه مهارت کافی ندارید و نمی‌دانید چگونه تبلیغات آنلاین را انجام دهید جای هیچگونه نگرانی نیست. تیم تخصصی وی دیجیتال مارکتینگ با بهره‌مندی از افراد متخصص و کار بلد آماده همکاری با برندهای مختلف است. شما می‌توانید صفر تا صد تبلیغات خود را به تیم وی دیجیتال بسپارید و از نتایج خارق‌العاده‌ای که می‌گیرید لذت ببرید.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا