zoomit

اندروید ۱۳ (Go Edition) با عملکرد بهتر و قابلیت سفارشی‌سازی پیشرفته‌تر معرفی شد

اندروید ۱۳ (Go Edition) با عملکرد بهتر و قابلیت سفارشی‌سازی پیشرفته‌تر معرفی شد

از زمانی که گوگل برای اولین بار اندروید گو ادیشن را منتشر کرد، پنج سال می‌گذرد. هدف این بود که سیستم‌عامل اصلی موبایل با گوشی‌های مقرون‌به‌صرفه‌تری که فضای ذخیره‌سازی یا حافظه زیادی ندارند نیز سازگار شود. اکنون به دلیل افزایش روزافزون کاربران اندروید، گوگل تصمیم گرفته است Android 13 Go edition را معرفی کند.

به گزارش wccftech، برای اطمینان از اینکه گوگل قادر به خدمت‌رسانی به تعداد رو به رشد کاربران باشد، این شرکت روی سه بخش مهم تمرکز خواهد کرد؛ قابل اعتماد بودن، کارایی و سفارشی‌سازی. گوگل قصد دارد با اندروید ۱۳ (Go Edition) تجربه کاربری بسیار بهتری را دراختیار افراد قرار دهد. هدف این نسخه‌ی جدید ارائه‌ی به‌روزرسانی‌های مستقیم نرم‌افزاری و ویژگی‌های سفارشی‌سازی فراوان است.

به‌روزرسانی نرم‌افزار ازطریق روش‌های معمولی فضای ذخیره‌سازی زیادی را می‌گیرد. گوگل با Android 13 Go edition مطمئن می‌شود که همه‌ی کاربران بتوانند بدون هیچ‌ مشکلی آپدیت‌های مهم را دریافت کنند. اکنون بدون فشار به فضای ذخیره‌سازی دستگاه، بسیار ساده‌تر از همیشه، به‌روزرسانی‌های حیاتی به گوشی کاربر منتقل می‌شود. به کمک این روش، دستگاه کاربران در طول زمان به‌روز خواهد ماند.

علاوه بر این، گوگل به Android 13 Go edition اطلاعات هوشمندی را اضافه کرده که به شما کمک می‌کند از گوشی خود نهایت استفاده را ببرید. نسخه جدید ویژگی Discover را به دستگاه اضافه می‌کند که به شما امکان می‌دهد در صفحه اصلی به سمت راست بکشید و فهرستی از مقالات و همچنین محتوای دیگری را که ممکن است به آن‌ها علاقه‌مند باشید، مشاهده کنید.

طرح Material You در اندروید ۱۳ (Go Edition)

مقاله‌ی مرتبط:

  • اندروید دیگر نیازی به انتشار نسخه جدید در هر سال ندارد

گوگل بر این باور است که همه باید بتوانند گوشی‌های خود را آنطور که می‌خواهند سفارشی کنند و با Android 13 Go edition تمام افراد برای اولین بار به طراحی Material You دسترسی خواهند داشت. کاربران می‌توانند کل طرح رنگ گوشی خود را سفارشی کنند تا با والپیپر دستگاه هماهنگ شوند.

در نهایت باید گفت Android 13 Go edition همچنین ویژگی‌های کلیدی اندروید ۱۳ مانند مجوزهای اعلان، تنظیمات زبان برنامه و موارد دیگر را به همراه خواهد داشت. گوگل اعلام کرد دستگاه‌هایی که دارای این سیستم‌عامل هستند، سال آینده وارد بازار خواهند شد.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا