zoomit

اخذ پاسپورت دوم

اخذ پاسپورت دوم

احتمالاً شما جز یکی از تجار و سرمایه گذارانی هستید که بیشتر روزهای سال را در سفرهای بین‌المللی می‌گذرانید؛ اما همیشه مشکل ویزا گریبان‌گیر شما است. برای حل این موضوع راه حلی دارید؟ آیا دوست دارید مانند اکثر افراد آمریکایی یا اروپایی بدون دغدغه ویزا به کشورهای دلخواه خود سفر کنید؟ آیا دوست دارید پروسه سفر شما کوتاه شود؟ برای پاسخ به این سوالات و یافتن راه‌حل برای این مشکل، پاسپورت دومینیکا را به شما معرفی می‌کنیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره پاسپورت دوم و اخذ شهروندی دومینیکا تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید تا تمام جزئیات و ویژگی‌های این نوع پاسپورت را بدانید.

پاسپورت دوم چیست؟

پاسپورت دوم در واقع اخذ شهروندی و تابعیت یک کشور دیگر است. یعنی شما علاوه بر کشور خودتان شهروندی یک کشور دیگر را نیز قبول می‌کنید و شما مشمول تمام امتیازات و امکاناتی می‌شوید که تنها برای شهروندان آن کشور وجود دارد. شما با اخذ پاسپورت کشورهای معتبری همچون دومینیکا می‌توانید، همانند شهروندان این کشور به‌راحتی و بدون ویزا به کشورهای دیگر سفر کنید. از دیگر مزایای داشتن پاسپورت دوم می‌توان به ادامه تحصیل، انجام کارهای تجاری و بازرگانی و غیره اشاره کرد.

به عبارتی می‌توان گفت داشتن پاسپورت دوم برای بسیاری از افراد، مخصوصا برای ایرانیان یک فرصت و شانس بزرگ به شمار می‌آید که بتوانند ارتباطات بین‌المللی خود را به کمک آن گسترش دهند.

پاسپورت دوم و اخذ شهروندی دومینیکا

تعداد کشورهایی که دادن پاسپورت دوم به شهروندان خارجی را قبول می‌کنند بسیار کم و انگشت شمار است. بسیاری از کشورها تنها به دادن تابعیت بسنده می‌کنند. با این وجود کشور دومینیکا یکی از کشورهایی است که دادن پاسپورت دوم به افراد خارجی را با توجه به شرایطی پذیرفته است. در این مقاله می‌خواهیم به صورت اختصاصی در مورد پاسپورت دومینیکا و داشتن شهروندی دوم این کشور سخن بگوییم.

دومینیکا کجاست؟

شریف تریپ

دومینیکا جزیره‌ای در قاره آمریکا است که توسط کریستف کلمب کشف شده است و به نام روزی که اکتشاف شده یعنی دومینیکا (یکشنبه) نام‌گذاری شده است. این جزیره طبیعت و جنگل‌های دست نخورده‌ای دارد به‌طوری‌که به “جزیره طبیعت کارائیب” شهرت یافته است. این کشور تنها ۷۳۰۰۰ نفر جمعیت دارد و پایتخت آن روسو است. زبان رسمی این کشور انگلیسی و در برخی نواحی فرانسوی است.

مزایای پاسپورت دومینیکا

شریف تریپ

حال که با کشور جزیره‌ای دومینیکا آشنا شدید، وقت آن رسیده است با مزایای اخذ پاسپورت دومینیکا نیز آشنا شوید.

  • شما با داشتن پاسپورت این کشور، می‌توانید به بیش از ۱۴۰ کشور مختلف جهان اعم از آلمان، ایتالیا، یونان، فرانسه، انگلستان، اکراین، کره جنوبی ، چین ، روسیه و… غیره بدون داشتن ویزا سفر کنید.
  • از دیگر مزایای اخذ پاسپورت کشور دومینیکا می‌توان به اخذ آسان‌تر ویزا کانادا و آمریکا اشاره کرد. شما با داشتن پاسپورت دومینیکا می‌توانید آسان‌تر و راحت‌تر نسبت به اخذ ویزای کانادا و آمریکا اقدام کنید. روند اخذ ویزا به دلیل نبود سفارت کانادا و آمریکا در خاک ایران پروسه‌ای طولانی مدت و هزینه‌بر است. بااین‌حال اخذ ویزای این کشورها با در دست داشتن پاسپورت دومینکا کوتاه‌تر طی خواهد شد.
  • هیچ تاریخ انقضایی برای شهروندی شما وجود ندارد، شما با اخذ پاسپورت و شهروندی این کشور مادام العمر شهروند این کشور به شمار می‌روید و هیچ زمانی این تبعیت از بین نمی‌رود.
  • شهروندان دومینیکا نیاز به پرداخت مالیات برای درآمدهای خارج از کشور دومینیکا ندارند و این یک مزیت بزرگ برای تجار و بازرگانان به شمار می‌رود.
  • یکی دیگر از مزایای داشتن پاسپورت دومینیکا امکان انتقال تابعیت به نسل‌های بعد از خودتان است، به عبارتی شما با گرفتن پاسپورت این کشور آینده نسل‌های بعد از خود را تضمین می‌کنید.
  • شما می‌توانید با داشتن شهروندی این کشور اقدام به افتتاح حساب بین‌المللی کنید.
  • پروسه اخذ شهروندی کشور دومینیکا و پاسپورت آن کمتر از ۴ ماه زمان می‌برد، البته به شرط اینکه تمامی مدارک و اطلاعات شما تکمیل باشد. بهتر است این نکته را نیز فراموش نکنید که اخذ پاسپورت کشور دومینیکا یکی از مناسب‌ترین و مقرون به‌صرفه‌ترین شهروندی‌ها در میان دیگر کشورها است.
  • شما می‌توانید برای تمامی اعضای خانواده خود پاسپورت دومینیکا را درخواست دهید.
  • موضوعی دیگر که احتمالاً برای بسیاری از شما جالب باشد که بدانید برای اخذ شهروندی و طی پروسه‌های لازم نیاز به حضور فیزیکی در این کشور وجود ندارد، همچنین نیاز به اخذ مدرک زبان که پروسه‌ای زمان‎‌بر است وجود ندارد.

معرفی شریف تریپ

احتمالاً شما هم بعد از خواندن مزایای پاسپورت کشور دومینیکا علاقه‌‎مند به اخذ آن شده‌اید؛ اما نمی‌دانید از کجا می‌توانید اقدامات لازم را انجام دهید. پیشنهاد ما به شما کمک گرفتن از تیم مشاوره مجرب شریف تریپ است. شریف تریپ فعالیت رسمی خود را از سال ۱۳۹۵ در زمینه مشاوره در اخذ شهروندی کشور دومینیکا آغاز کرده است و با تأسیس آژانس گردشگری در سال ۱۴۰۰ فعالیت خود را در این زمینه گسترش داد. این آژانس با سابقه و مجرب تا به امروز ۳۰۷ پرونده موفق را در کارنامه خود ثبت کرده است. شما هم می‌توانید با خیالی آسوده از خدمات این مجموعه استفاده کنید. از دیگر خدمات این مجموعه خوش آوازه می‌توان به سفرهای تفریحی و گردشگری، خدمات پرواز، اخذ اقامت و ویزا و همچنین دریافت شهروندی دوم اشاره کرد. این شرکت هم اکنون در کشور امارات شرکتی با نام شریف گلوبال تأسیس کرده و به‌عنوان نماینده رسمی کشور دومینیکا در این زمینه فعالیت می‌کند.

سخن پایانی

در این مطلب درباره مزایای پاسپورت دومینیکا که مهم‌ترین آن سفر بدون ویزا است سخن گفتیم. شما با ویژگی‌ها و امتیازات پاسپورت کشور دومینیکا و با یکی از بهترین مجموعه‌هایی که می‌تواند شما را در این مسیر یاری کند یعنی شریف تریپ آشنا شدید. با اخذ شهروندی دومینیکا آینده‌ای روشن برای خود و خانواده خود به ارمغان بیاورید و آینده فرزندان خود را در این کشور تضمین کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به سایت شریف تریپ مراجعه کنید.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا