مديريت ICT

احتمال وقوع طوفان، انبارهای آمازون را تعطیل کرد

احتمال وقوع طوفان، انبارهای آمازون را تعطیل کرد

این شرکت تجارت الکترونیک به طور موقت انبارهای خود را در نزدیکی تامپا و اورلاندو در مرکز فلوریدا بسته است. انتظار می‌رود انبارهای مذکور تا روز جمعه بسته بمانند.

به گزارش نیوزلن از مهر، ریچارد روچا، سخنگوی آمازون در این مورد گفت: «ما از نزدیک، مسیر طوفان یان را زیر نظر داریم و فعالیت‌های خود را به گونه‌ای تنظیم می‌کنیم تا ایمنی کارمندانمان و کسانی که از طرف ما کالا تحویل می‌دهند را حفظ کنیم. به طور منظم با کارمندان و شرکای تحویل دهنده کالا در تماس هستیم تا اطمینان حاصل کنیم همه از بسته شدن انبارهای ما یا شرایط ناامن آگاه هستند و در صورت لزوم به این اقدامات ادامه می‌دهیم.»

هنوز به طور رسمی اعلام نشده که چه تعداد انبار بسته شده‌اند یا چه تعداد کارگر آمازون به این دلیل تحت تأثیر قرار گرفته‌اند.

مرکز ملی طوفان آمریکا در روز سه شنبه شدت طوفان یان را از یک طوفان استوایی به طوفان رده ۳ ارتقا داد. این توفان، در همان روز به کوبا رسید و برق کل آن را قطع کرد. این طوفان اکنون به سمت فلوریدا در حرکت است. بارش شدید تا روز پنجشنبه در فلوریدا پیش بینی می‌شود و این توفان تا آخر هفته به بخش‌هایی از جنوب غربی آمریکا می‌رسد.

در همین حال تحقیقات قضائی از آمازون در مورد میزان رعایت مسائل ایمنی در محل کار ادامه دارد. در ماه دسامبر، شش کارگر در انبار آمازون در ایلینوی پس از ریزش سقف به دلیل شرایط بد آب و هوایی جان باختند.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا