zoomit

احتمالاً ایلان ماسک تا آخر امروز مالک توییتر خواهد شد

احتمالاً ایلان ماسک تا آخر امروز مالک توییتر خواهد شد

احتمالاً به‌زودی مالکیت توییتر به ثروتمندترین مرد جهان، ایلان ماسک، واگذار خواهد شد! به‌گزارش بلومبرگ، به‌نظر می‌رسد که مذاکرات ۲۴ ساعت اخیر ماسک و توییتر در حال به‌ثمرنشستن است و شبکه‌ی اجتماعی توییتر در ساعات آینده به ایلان ماسک واگذار خواهد شد.

بلومبرگ می‌گوید:

شبکه‌ی اجتماعی توییتر در آخرین مرحله‌ی مذاکرات برای فروش به ایلان ماسک قرار دارد. این شرکت در‌ حال صحبت درباره‌ی شرایط واگذاری است و احتمالاً در ساعات آینده نتیجه‌ی نهایی مشخص خواهد شد. به‌گفته‌ی منابع، روند مذاکرات به‌خوبی در حال پیش‌روی است.

مقاله‌ی مرتبط:

  • توییتر ظاهراً در حال بررسی مجدد پیشنهاد ۴۳ میلیارد دلاری ایلان ماسک است

به‌تازگی نشریه‌ی وال‌استریت ژورنال در گزارشی به مذاکرات هیئت‌مدیره‌ی توییتر با ایلان ماسک برای واگذاری این شبکه‌ی اجتماعی به مبلغ ۴۳ میلیارد دلار اشاره کرد. حال به‌نظر می‌رسد که تنها پس از گذشت چند ساعت، دو طرف مذاکره به توافق نهایی نزدیک شده‌اند و احتمالاً به‌زودی نتیجه‌ی آن مشخص شود.

به‌نظر می‌رسد که تغییر روند مذاکرات و پیش‌رفتن به‌سوی توافق برای فروش توییتر از ملاقات ایلان ماسک با تعدادی از سهام‌داران توییتر آغاز شده است:

تغییر ناگهانی رویکرد هیئت‌مدیره‌ی توییتر برای فروش این شبکه‌ی اجتماعی از زمانی آغاز شد که ماسک روز جمعه به‌صورت خصوصی با چند تن از سهام‌داران شرکت دیدار کرد و از آن‌ها درخواست پاسخ «آره یا نه» برای پیشنهاد خود کرد. او بر حل مسائل مربوط به آزادی‌بیان در توییتر نیز تأکید و اعلام کرد چه مالک توییتر باشد چه نباشد، برای دستیابی به این هدف گام خواهد برداشت.

خبرهای امروز پس از آن‌ منتشر شد که ماسک خود را بزرگ‌ترین سهام‌دار توییتر نامید؛ موضوعی که باعث می‌شود او جایگاهی در هیئت‌مدیره‌ی این شرکت به‌دست بیاورد. همچنین، برخی بر این باورند که ماسک رفته‌رفته سهام بیشتری از توییتر را خواهد خرید و حالا نیز به‌نظر می‌رسد که توییتر در یک‌قدمی خصوصی‌شدن است.

آزادی‌بیان در توییتر یکی از موضوعات مدنظر ماسک در سال‌های اخیر بود و او همواره به نبود این مهم در شبکه‌ی اجتماعی توییتر اعتراض می‌کرد. حالا با نزدیک‌ترشدن به خصوصی.شدن توییتر و مالکیت ماسک روی این شبکه‌ی اجتماعی محبوب، نگرانی‌ها بابت اتفاقاتی که ممکن است تحت مالکیت او رخ دهد، افزایش یافته است.

دیدگاه شما درباره‌ی تلاش ایلان ماسک برای خرید توییتر چیست؟

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا