zoomit

آیفون SE 4 ممکن است به صفحه‌نمایش ۶٫۱ اینچی LCD و ناچ مجهز شود

آیفون SE 4 ممکن است به صفحه‌نمایش ۶٫۱ اینچی LCD و ناچ مجهز شود

به گفته راس یانگ، تحلیلگر Display Supply Chain Consultants (DSCC)، نسل چهارم آیفون SE دارای صفحه‌نمایش ۶٫۱ اینچی LCD و بریدگی «ناچ» در قسمت بالای خود خواهد بود.

به گزارش macrumors، یانگ می‌گوید که در انتظارات خود برای نسل چهارم آیفون SE تجدید نظر کرده است. در اکتبر ۲۰۲۱، وی که سابقه بسیار خوبی در پیش‌بینی برنامه‌های اپل دارد، گفت که این شرکت در حال برنامه‌ریزی برای عرضه‌ی مدل جدید آیفون SE در سال ۲۰۲۴ با نمایشگر ۵٫۷ تا ۶٫۱ اینچی LCD و بریدگی حفره‌شکل برای دوربین سلفی است.

این اطلاعات ممکن است به این موضوع اشاره داشته باشد که اپل در حال بررسی اضافه کردن داینامیک آیلند به نسل چهارم آیفون SE است. این تغییر با توجه به اینکه دستگاه مذکور در ۲۰۲۴ عرضه خواهد شد منطقی به نظر می‌رسد.

پیش‌بینی اصلاح‌شده یانگ ادعا می‌کند که نسل چهارم آیفون SE دارای نمایشگری ۶٫۱ اینچی با بریدگی «ناچ» خواهد بود. مشخص نیست که بریدگی آیفون SE مانند سایر مدل‌های آیفون دارای آرایه دوربین TrueDepth برای تسهیل Face ID است یا خیر. برخی شایعات می‌گویند آیفون SE به Face ID مجهز نخواهد شد و مانند مدل‌های قبلی از Touch ID استفاده می‌کند تا هزینه‌ها را کاهش دهد.

با حرکت به سمت طراحی تمام صفحه، دیگر فضایی برای دکمه هوم خازنی Touch ID در قاب پایین دستگاه وجود نخواهد داشت. گزارش‌های متعدد، از جمله اطلاعات MyDrivers و مینگ چی کو، تحلیلگر اپل، ادعا می‌کنند اپل در حال برنامه‌ریزی برای اضافه کردن دکمه کناری Touch ID به آیفون SE است، دقیقاً مانند iPad Air و iPad mini.

مقاله‌ی مرتبط:

  • اپل: داینامیک آیلند آیفون ۱۴ پرو بزرگ‌ترین تغییر iOS در پنج سال اخیر است

سایت چینی MyDrivers و جان پروسر، افشاگر معروف، بر این باورند که طراحی آیفون SE به سمت آیفون XR حرکت خواهد کرد و دکمه هوم آن حذف خواهد شد. این تغییر محتمل است زیرا محصولات «SE» اپل از طراحی دستگاه‌های قدیمی‌تر استفاده می‌کنند.

آیفون XR دارای صفحه‌نمایش ۶٫۱ اینچی LCD بود و مینگ چی کو گزارش داد که اپل در حال کار روی آیفون SE با این اندازه نمایشگر است. بنابراین به نظر می‌رسد آخرین ادعای یانگ این گزارش‌ها را تأیید می‌کند و می‌توان به کمک اطلاعات منتشرشده توسط وی، طراحی نسل بعدی آیفون SE را تصور کرد.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا