zoomit

آیفون ۱۴ مکس نه، اپل احتمالاً آیفون ۱۴ پلاس را رونمایی می‌کند

آیفون ۱۴ مکس نه، اپل احتمالاً آیفون ۱۴ پلاس را رونمایی می‌کند

یکی از موردانتظار ترین گوشی‌های جدیدی که اپل در مراسم هفته‌ی آینده معرفی می‌کند، احتمالاً دستگاهی ۶٫۷ اینچی با قیمت کمتر از ۱٬۰۰۰ دلار است. در‌صورتی‌که شایعه‌ها رنگ حقیقت به خود بگیرند، برای اولین‌بار در تاریخ شاهد فروش آیفونی بزرگ با قیمت نه‌چندان گران و بدون پسوند پرو خواهیم بود.

ماه‌ها است که از آیفون ۶٫۷ اینچی دودوربینه با نام آیفون ۱۴ مکس یاد می‌شود؛ ولی شایعه‌ی جدیدی می‌گوید اپل قصد دارد این دستگاه را با نام آیفون ۱۴ پلاس معرفی کند. افشاگری که این ادعا را مطرح کرده، تصاویری نیز دردسترس قرار داده است. این تصاویر قاب شفاف آیفون ۶/۷ اینچی دو‌دوربینه را نشان می‌دهند که روی آن‌ها از عبارت آیفون ۱۴ پلاس استفاده شده است.

قاب شفاف آیفون ۱۴ پلاس اپل iPhone 14 Plus

اپل نخستین‌بار در سال ۲۰۱۴ از پسوند پلاس در گوشی آیفون ۶ پلاس و آخرین‌بار در گوشی آیفون ۸ پلاس از آن استفاده کرد. در دو سال اخیر، اپل آیفون مینی را وارد خط‌تولید کرده؛ اما گوشی یادشده چندان محبوب نبوده است. احتمالاً امسال خداحافظی با آیفون مینی و جایگزینی آن با آیفون مکس (پلاس) را شاهد خواهیم بود. انتظار می‌رود آیفون ۱۴ مکس یکی از محبوب‌ترین آیفون‌های نسل جدید باشد.

مقاله‌های مرتبط:

  • اپل حذف ناچ نمایشگر آیفون ۱۴ پرو را به‌طور غیرمستقیم تأیید کرد
  • آیفون ۱۴ مکس احتمالاً با رم ۶ گیگابایت، نمایشگر ۹۰ هرتزی و قیمت ۸۹۹ دلار عرضه خواهد شد

پیش‌بینی می‌شود آیفون ۱۴ مکس اپل با دوربین دوگانه در پنل پشتی و بریدگی (ناچ) در بالای نمایشگر و پردازنده‌ی قدیمی A15 معرفی شود. این گوشی همچون آیفون ۱۴ معمولی دوربین ۱۲ مگاپیکسلی خواهد داشت. افشاگران می‌گویند اپل قصد دارد قیمت آیفون ۱۴ پرو و آیفون ۱۴ پرو مکس را درمقایسه‌با نسل قبل افزایش دهد. همین موضوع می‌تواند محبوبیت آیفون ۱۴ مکس را بیشتر کند. آیفون‌های پرو با حفره در نمایشگر و دوربین ۴۸ مگاپیکسلی و پردازنده‌ی جدید A16 معرفی می‌شوند.

اپل ۱۶ شهریور ساعت ۲۱:۳۰ به وقت تهران رویداد جدیدی برای رونمایی آیفون ۱۴ و اپل واچ سری ۸ و اپل واچ پرو برگزار می‌کند. newslan مانند همیشه رویداد جدید اپل را به‌صورت جامع پوشش می‌دهد.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا