zoomit

آپدیت One UI 6 برای گلکسی زد فلیپ ۳ و گلکسی زد فولد ۳ منتشر شد

آپدیت One UI 6 برای گلکسی زد فلیپ ۳ و گلکسی زد فولد ۳ منتشر شد

چندهفته قبل شایعاتی درمورد انتشار نسخه‌ی آزمایشی One UI 6.0 برای گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی زد فلیپ ۳ منتشر شد. اکنون غول فناوری کره‌ی جنوبی نسخه‌ی بتای آپدیت مذکور که برپایه‌ی اندروید ۱۴ توسعه یافته را برای این دو گوشی تاشدنی منتشر کرده است.

به‌روزرسانی آزمایشی One UI 6.0 درحال حاضر برای کاربران گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی زد فلیپ ۳ در کره‌ی جنوبی منتشر شده است. مثل همیشه برای دانلود این آپدیت روی دستگاه خود باید برنامه‌ی Samsung Members را نصب کرده و با حساب سامسونگ وارد آن شوید. در مرحله‌ی بعد با ضربه‌زدن روی بنر One UI 6.0 Beta Program و ثبت‌نام در این بخش باید به تنظیمات گوشی سامسونگ خود رفته و روی Update Sofware ضربه بزنید.

همان‌طور که سم‌موبایل اشاره می‌کند، One UI 6.0 به‌روزرسانی بزرگی است و بنابراین حجم آن به حدود ۳ گیگابایت می‌رسد. سامسونگ این نسخه از رابط‌ کاربری خود را برپایه‌ی اندروید ۱۴ توسعه داده و تغییرات و ویژگی‌های جدیدی در آن ارائه می‌دهد. پیشنهاد می‌کنیم برای آشنایی بیشتر با تغییرات و قابلیت‌های این آپدیت، نگاه نزدیک نیوزلن به One UI 6.0 را مطالعه کنید.

باید اشاره کنیم به‌دلیل تحریم‌ها احتمالاً کاربران ایرانی نمی‌توانند با برنامه‌ی Samsung Members نسبت‌به نصب آپدیت بتای One UI 6.0 اقدام کنند. بدین منظور پیشنهاد می‌کنیم سری به مقاله‌ی روش نصب دستی به‌روزرسانی‌های سامسونگ روی گوشی گلکسی بزنید.

همچنین در ادامه می‌توانید ویدیوی بررسی اولیه‌ی One UI 6.0 سامسونگ را تماشا کنید.

تماشا در یوتیوب

منبع : زومیت

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا