zoomit

آنر دو گوشی جدید با تراشه‌ها‌ی اسنپدراگون ۸۸۸ و ۴۸۰+ رونمایی کرد

آنر دو گوشی جدید با تراشه‌ها‌ی اسنپدراگون ۸۸۸ و ۴۸۰+ رونمایی کرد

آنر گوشی‌های جدید X40 GT و Play 6C را به‌ترتیب با تراشه‌های اسنپدراگون ۸۸۸ و اسنپدراگون ۴۸۰+ در چین رونمایی کرد.

گوشی هوشمند X40 GT آنر

گوشی X40 GT آنر به صفحه‌نمایش ۶/۸۱ اینچی IPS LCD با رزولوشن FHD+ و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز و نرخ نمونه‌برداری لمسی ۴۸۰ هرتز مجهز است. این دستگاه از پد خنک‌کننده‌ی گرافیتی ۸ لایه‌ی کارآمدی بهره می‌برد که می‌تواند گوشی را تا ۱ درجه‌ی سلسیوس خنک کند. همچنین، گوشی مذکور از تراشه‌ی نسبتاً قدیمی، ولی قدرتمند اسنپدراگون ۸۸۸ و ۸ یا ۱۲ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی بهره می‌برد.

در پنل پشتی X40 GT، آنر علاوه‌بر دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین‌های ماکرو و عمق میدان ۲ مگاپیکسلی تعبیه کرده و دوربین سلفی آن نیز ۱۶ مگاپیکسلی است. انرژی لازم برای کار با گوشی جدید آنر را باتری ۴۸۸۰ میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۶۶ واتی تأمین می‌کند. آنر برای محصول جدید خود از رابط کاربری Magic UI 6.1 مبتنی‌بر اندروید ۱۲ بهره ‌گرفته است.

رنگ‌های گوشی Honor X40 GT آنر

گوشی Honor X40 GT از ۲۶ مهر در چین و در رنگ‌های مشکی و نقره‌ای و مشکی اسپرت عرضه می‌شود. قیمت مدل ۸ گیگابایتی این گوشی ۲۹۰ دلار و قیمت مدل ۱۲ گیگابایتی آن ۳۳۲ دلار است.

گوشی هوشمند Play 6C آنر

گوشی Honor Play 6C آنر

گوشی Play 6C جدیدترین دستگاه اقتصادی آنر است. این گوشی از صفحه‌نمایش ۶/۵ اینچی HD+ با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز و بریدگی قطره‌ای‌شکل برای میزبانی از دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. دستگاه مذکور به تراشه‌ی اسنپدراگون ۴۸۰+ و ۶ یا ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی مجهز شده است که امکان ارتقا ازطریق حافظه‌ی میکرو SD را دارد.

در پنل پشتی Play 6C، دوربین ۱۳ مگاپیکسلی به‌همراه حسگر عمق ۲ مگاپیکسلی و فلش LED جا خوش کرده‌اند. آنر رابط کاربری Magic UI 5.0 مبتنی‌بر اندروید ۱۲ را برای نرم‌افزار این گوشی در نظر گرفته و تأمین انرژی آن را به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۲۲ واتی سپرده است. گوشی جدید آنر از حسگر اثرانگشت یکپارچه با دکمه‌ی پاور و جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری نیز استفاده می‌کند.

رنگ‌های گوشی Honor Play 6C آنر

گوشی Honor Play 6C در رنگ‌های مشکی و نقره‌ای و آبی و به‌ترتیب با قیمت‌های ۱۵۳ و ۱۸۰ دلار برای مدل‌های ۶ و ۸ گیگابایتی در بازار چین فروخته می‌شوند. ناگفته نماند هنوز قیمت‌های جهانی گوشی‌های یادشده مشخص نشده است.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا