zoomit

آنر در بازار گوشی‌های تاشدنی چین، هواوی را پشت‌سر گذاشت

آنر در بازار گوشی‌های تاشدنی چین، هواوی را پشت‌سر گذاشت

گوشی‌های تاشدنی کم‌کم به روند تکامل ظاهری و نرم‌افزاری می‌رسند. از لولای بهتر و توسعه‌ی سیستم‌عامل مناسب با گوشی گرفته تا نوآوری در طراحی، از نتایج این تکامل هستند.

براساس گزارش وب‌سایت CNMO به‌نقل از مؤسسه‌ی کانترپوینت، آنر توانست در سه‌ماهه‌ی سوم سال ۲۰۲۳ بیش‌ از ۵۰ درصد از بازار گوشی‌های تاشدنی چین را ازآنِ خود کند.

درحال‌‌حاضر، آنر مجیک V2 به‌عنوان پرفروش‌ترین گوشی تاشدنی در چین شناخته می‌شود و گوشی‌های هواوی میت X3 و هواوی میت X5 به‌ترتیب در رتبه‌ی دوم و سوم جدول قرار دارند.

آنر ۸ میلیون دستگاه از گوشی مجیک V2 فروخته است که آمار چشمگیری به‌شمار می‌رود. این گوشی جدیدترین دستگاه تاشدنی آنر نیست؛ چون باریک‌ترین گوشی تاشدنی جهان، یعنی آنر مجیک Vs2، با پردازنده Snapdragon 8+ Gen 1 بیستم مهرماه معرفی شد.

در سه‌ماهه‌ی دوم سال ۲۰۲۳، بازار جهانی گوشی‌های تاشدنی رشد ۱۰ درصدی را درمقایسه‌با سال گذشته تجربه کرد و بخش عمده‌ای از این فروش در بازار چین ثبت شد. گفتنی است که چین ۵۸٫۶ درصد از کل بازار تاشدنی را دراختیار دارد. تولیدکنندگان چینی در حال افزایش عرضه‌‌ی محصولات خود هستند. احتمالاً ۲۰۲۴ سال موفقی برای گوشی‌های تاشدنی خواهد بود.

قیمت گوشی آنر مجیک V2 می‌تواند یکی از عوامل مهم‌ محبوبیت این گوشی باشد. قیمت آنر مجیک V2 درمقایسه‌با قیمت گوشی های تاشدنی شرکت‌های دیگر اقتصادی‌تر است.

منبع : زومیت

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا