zoomit

شیائومی برای ارتقای دوربین Xiaomi 13 Pro با سونی همکاری می‌کند

شیائومی برای ارتقای دوربین Xiaomi 13 Pro با سونی همکاری می‌کند

براساس گزارش‌ها، حدود یک تا چند ماه دیگر سری Xiaomi 13 رونمایی می‌شود و تا پیش‌از آن اطلاعات مختلفی درباره‌ی سری بعدی پرچم‌داران شیائومی منتشر می‌شود. اکنون افشاگر خوش‌نام، یوگش برار در توییتر مشخصات گوشی موسوم به شیائومی ۱۳ پرو را فاش کرده است.

طبق اطلاعات فاش شده، شیائومی بار دیگر در پرچم‌دار آینده‌اش با لایکا همکاری خواهد کرد. گفته می‌شود شیائومی ۱۳ پرو در پنل پشت از چینش دوربین سه‌گانه با بهره‌مندی از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسل بهره می‌برد. این بار گوشی جدید شیائومی ممکن است به حسگر IMX989 ارتقا پیدا کند که پیش‌تر در شیائومی ۱۲ اس اولترا انحصاری چین دیده بودیم.

شیائومی با سونی برای توسعه‌ی این حسگر به مبلغ ۱۵ میلیون دلار همکاری می‌کند. هدف آن ارائه‌ی جذب نور بهتر، فوکوس سریع‌تر و قابلیت‌های محدوده دینامیکی بهبودیافته است. شرکت مذکور قبلاً مدعی شده بود که این حسگر می‌تواند ۷۶ درصد نور بیشتری نسبت به حسگر آیفون ۱۳ پرو مکس جذب کند.

مقاله‌ی مرتبط:

  • بررسی ردمی نوت ۱۱ پرو پلاس ۵G [به‌همراه بررسی ویدیویی]

از سوی دیگر، شیائومی ۱۳ پرو می‌تواند بیشتر مشخصات مشابه مدل قبلی خود، یعنی شیائومی ۱۲ پرو را حفظ کند. به‌گفته‌ی برار، از همان صفحه‌نمایش ۶٫۷ اینچی LTPO، دوربین جلوی ۳۲ مگاپیکسلی و شارژ ۱۲۰ واتی با باتری کمی بزرگ‌تر ۴۸۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی بهره‌مند خواهد شد. یک تغییر آشکار، تراشه معرفی نشده Snapdragon 8 Gen 2 است که ظاهراً در این گوشی استفاده می‌شود.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا