موبايل

تخفیف ۲۷۰ دلاری روی وان پلاس ۹ پرو

وب سایت‌های آمازون و بست بای در هفته منتهی به جمعه سیاه پرچم دار وان پلاس ۹ پرو را با تخفیفی ۲۷۰ دلاری و به قیمت ۷۹۹ دلار برای فروش عرضه کرده اند.
 
به گزارش نیوزلن و به نقل از  engadget، اگر به دنبال خرید پرچم داری به غیر از آیفون‌ها یا همراه‌های هوشمند سامسونگ گلکسی یا گوگل پیکسل هستید، می‌توانید به سراغ کمپانی وان پلاس و پرچم دار وان پلاس ۹ پرو بروید و مطمئن باشید که این همراه هوشمند بسیاری از نیازهای شما به یک پرچم دار را به راحتی رفع می‌کند.
 
در حال حاضر و تنها چند روز پیش از شروع جمعه سیاه تخفیف بسیار مناسبی برای وان پلاس ۹ پرو در وب‌سایت وان پلاس، امازون و بست بای گذاشته شده است و شما می‌توانید در حال حاضر این تلفن همراه هوشمند را به قیمت ۷۹۹ دلار و در واقع ۲۷۰ دلار کمتر از قیمت اصلی آن خریداری کنید.
 
وب‌سایت engadget در نقد و بررسی وان پلاس ۹ پرو به این محصول رتبه ۸۸ از ۱۰۰ را داده است و آن را بهترین همراه هوشمند وان پلاس تا به این روز خوانده است. این همراه هوشمند که رتبه مقاومت در برابر رطوبت IP68 را دریافت کرده است با صفحه نمایش ۶.۷ اینچی در رزولوشن ۳۲۱۶ در ۱۴۴۰ و روشنایی صفحه نمایش ۱۳۰۰ نیت و نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز به بازار عرضه شده است.همچنین برخورداری از بلندگوهای دوگانه، یک درگاه میکروسیم و درگاه یو اس بی نوع C با امکان سازگاری با آداپتور OnePlus Warp Charge از سایر ویژگی‌های این گجت شناخته می‌شود.
 

 

 
یکی از قابلیت‌های جالب توجه وان پلاس ۹پرو برخوداری از لنزهای Hasselblad در بدنه پشتی دستگاه است که شامل یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، یک دوربین اولترا واید ۵۰ مگاپیکسلی و یک دوربین ۸ مگاپیسکلی تلفوتو شده است. این آرایه دوربین قادر است ویدیوهایی با کیفیت ۸K ضبط کند.
 
پردازنده در نظر گرفته شده برای این محصول از نوع اسنپ دراگون ۸۸۸ است که قابلیت‌های فراوانی دارد. همچنین رم و حافظه داخلی در نظر گرفته شده برای آن نیز به ترتیب ۱۲ و ۲۵۶ گیگابایت ظرفیت دارند. باتری دورگانه ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی این محصول نیز می‌تواند دستگاه شما را با در نظر گرفتن مصرف دائمی به مدت یک روز روشن نگه دارد.
 
علاوه بر این نسخه عادی وان پلاس ۹ نیز هم اکنون به قیمت ۵۹۹ دلار و با تخفیفی ۱۳۰ دلاری از قیمت اصلی اش در آمازون و بست بای قابل خرید است. صفحه نمایش این محصول ۶.۵ اینچی قول اچ دی بوده و از اسنپ دراگون ۸۸۸ استفاده می‌کند. همچنین رم این نسخه نیز مانند برادر بزرگ ترش از نوع ۱۲ گیگابایتی است.

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا