zoomit

توییتر امکان نوشتن توییت‌های طولانی‌تر را به‌زودی اضافه می‌کند

توییتر امکان نوشتن توییت‌های طولانی‌تر را به‌زودی اضافه می‌کند

توییتر همیشه به‌دلیل محدودیت کاراکتر در هر توییت معروف بوده است. این مقدار قبلاً ۱۴۰ کاراکتر بود و در سال ۲۰۱۷ به ۲۸۰ کاراکتر رسید. اکنون به‌‌ نظر می‌رسد که این شرکت راه‌های جدیدی برای نوشتن متن‌های طولانی‌تر توسط کاربران با ویژگی جدیدی به نام «Twitter Articles» را بررسی می‌کند.

ویژگی نوشتن متن طولانی‌تر در توییتر

به‌‌‌ نقل از ۹to5mac، ویژگی مذکور برای اولین‌بار توسط محقق برنامه، جین وانگ فاش شد که منویی مخفی را مربوط به ویژگی جدید مقالات نشان داد. هنوز جزئیاتی در ‌مورد نحوه‌ی عملکرد مقالات توییتر وجود ندارد؛ اما احتمالاً کاربران به‌زودی می‌توانند متن‌های خود را بدون محدودیت ۲۸۰ کاراکتری در این شبکه اجتماعی بنویسند.

اسکرین‌شات منتشرشده توسط وانگ نشان می‌دهد که گزینه‌ی «Create a Twitter Article» در صفحه‌ی همه‌ی کاربران قرار خواهد گرفت و به گروه خاصی از حساب‌ها محدود نخواهد شد.

مقاله‌ی مرتبط:

  • ضبط و پخش مجدد گفت‌وگوها در قابلیت Spaces توییتر در سطح جهانی ارائه شد

توییتر در سال ۲۰۲۰ روش جدیدی را برای اشتراک‌گذاری توییت‌ها با عنوان «رشته‌های پیوسته (continuous threads)» معرفی کرد تا کاربران بتوانند چندین توییت را به‌هم وصل کنند؛ باوجوداین، محدودیت‌های ۲۸۰ کاراکتری در هر توییت حتی برای رشته‌ها نیز وجود دارد. در‌ نهایت، یکی از سخنگویان توییتر تأیید کرد که این شرکت به‌زودی جزئیات بیشتری درباره‌ی ویژگی «Twitter Articles» منتشر خواهد کرد.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا