هوش مصنوعی در راه اسکایروم: خلاصهسازی جلسات و ترجمه آنلاین بهزودی اضافه میشود

هوش مصنوعی در راه اسکایروم: خلاصهسازی جلسات و ترجمه آنلاین بهزودی اضافه میشود
در پی تداوم روزهای آلوده طی دو ماه گذشته و افزایش تصمیمها برای غیرحضوری شدن مدارس و دورکار شدن ادارات، نشست خبری «اسکایروم» برگزار شد؛ نشستی که در آن، مدیر این پلتفرم هم بهصورت آنلاین و از طریق خودِ اسکایروم در جلسه حاضر شد تا کاربرد عملی سرویس در همین سناریوها را به نمایش بگذارد.
روایت شکلگیری و مسیر رشد: از استارتاپ کوچک تا بازطراحی پس از جهش
به گزارش نیوزلن «مجید خواهانی» مدیر و همبنیانگذار اسکایروم در ابتدای صحبتهایش اعلام کرد که او و برادرش همبنیانگذاران این مجموعه هستند و هدف محوریشان را «اینکه همه بتوانند در هرجا به دانش برسند» توصیف کرد. او گفت از روز نخست راهاندازی کسبوکار، تلاش کردهاند «محیط کار منحصر به فردی» بسازند و تأکید کرد از نگاه آنان «یک کسبوکار همانقدر که به مشتریانش تعهد دارد، به کارکنانش نیز متعهد است.»
خواهانی مسیر تکامل اسکایروم را اینطور ترسیم کرد: تا اوایل پاندمی، اسکایروم «یک استارتاپ کوچک» بوده که «مشکلات زیادی» داشته و تیم ناچار بوده «تصمیمات دشوار» بگیرد. به گفته او، پس از شروع پاندمی این پلتفرم «رشد بزرگی» را تجربه کرده و در دوران پساکرونا نیز با وجود «سختیهایی که پیش آمد» توانسته «زنده بماند».
مدیر اسکایروم سال ۱۴۰۲ را نقطهای مهم در مدیریت رشد دانست و گفت تیم وارد «برنامهریزی مجدد» شده، چون به تعبیر او در یک «رشد ناگهانی» به بلوغ رسیده بودند و «فرصت برنامهریزی» نداشتند. او همچنین به تجربه یک افت اشاره کرد و گفت پس از «سقوطی که تجربه کردیم»، دوباره «مرتباً رشد» را به کسبوکار برگرداندهاند. در کنار این روایت، خواهانی تصریح کرد که اسکایروم در سالهای گذشته در حوزه برندینگ و روابط عمومی غفلت کرده و اکنون قصد دارد این ضعف را جبران کند.
عددها و مقیاس: مشتری، شرکتکننده، همزمانی و رویداد
منبع : زومیت



