آغاز بلکفرایدی اسنپپی با جوایز بزرگ؛ آیفون۱۷ تا تویوتا BZ4X

آغاز بلکفرایدی اسنپپی با جوایز بزرگ؛ آیفون۱۷ تا تویوتا BZ4X
تویوتا BZ4X پرو، و چیزهای دیگر!
در کنار تخفیفها و خرید بهصورت اقساطی، «لیگ برندگان اسنپپی» هم بخش دیگری از کمپین بلکفرایدی اسنپپی است. رویدادی که جوایز ارزشمند و متنوع آن با همکاری مشترک اسنپپی و شبکهای از فروشگاههای بزرگ همکار تأمین و به برندگان اهدا میشود.
شرط حضور در این لیگ، ثبت حداقل دو سفارش فقط در روز ۷ آذر (جمعه پرتخفیف) است؛ کاربران با ثبت حداقل دو سفارش در قرعهکشی آیفون۱۷، پلیاستیشن۵، ایکسباکس، آویز طلا و جوایز ارزشمند دیگری شرکت داده میشوند.
کاربران همچنین برای ورود به سطح جایزه بزرگتر، خودروی تویوتا BZ4X پرو، بايد در روز ۷ آذر، حداقل ۳ سفارش ثبت کنند که دستکم یکی از آنها از ميان فروشگاههای خانومی، تکنولایف، ايرانسل، جينوست، جانبی، فيليمو، چرم مشهد و ميوگلد باشد. در صورت ثبت بیشتر از سه سفارش از فروشگاههای ذکرشده، شانس کاربران در دریافت جایزه خودرو، بیشتر خواهد شد.
کانالهای تبلیغاتی و مسيرهای اطلاعرسانی
برای معرفی این کمپین ۳۶۰ درجه، اسنپپی از مجموعهای از کانالها بهره میگیرد. در فضای دیجیتال، تبلیغات آنلاین و شبکههای اجتماعی پیام کمپین را بهصورت گسترده منتشر میکنند. در سطح شهری نیز، سازههای محیطی در تهران و سایر کلانشهرها بهکار گرفته میشوند و همزمان بیش از ۱۰ مرکز خرید منتخب در برخی کلانشهرها از جمله تهران، مشهد، شیراز، اهواز و تبریز میزبان سازههای کمپین خواهند بود که در این میان اپال، نيايشمال، ايرانمال و هديشمال از شاخصترين مراکز خرید حاضر در اين كمپين هستند.
فراتر از یک فروش ساده
اسنپپی اعلام کرده است بلکفرایدی امسال برای این شرکت تنها یک کمپین فروش نیست، بلکه فرصتی است تا کاربران با مفهوم تازهای از خرید هوشمند و اعتباری آشنا شوند؛ خریدی که بدون ضامن و با چند کلیک ساده ممکن است.
اسنپپی با گسترش شبکه پذیرندگان، افزایش سقف اعتباری و ارائه تخفیفهای گسترده، تلاش دارد مسیر خرید را برای همهی کاربران، چه در فضای آنلاین و چه در فروشگاههای حضوری آسانتر و در دسترستر کند.
در نهایت، «۷ آذر، قسطی بخر!» دعوتی است از سوی اسنپپی؛ که به گفته این شرکت قرار است به تجربهای نو از خرید سریع، با اعتماد و همراه صرفهجویی تبدیل شود.
منبع : زومیت



