zoomit

جزئیات کمپین تولد ۱۱ سالگی اسنپ؛ برای هر کاربر کاراکتر ویژه ساخته می‌شود

جزئیات کمپین تولد ۱۱ سالگی اسنپ؛ برای هر کاربر کاراکتر ویژه ساخته می‌شود

سوپراپ اسنپ وارد یازدهمین سال فعالیت خود شد و به همین مناسبت کمپینی تعاملی با عنوان «۱۱ سال دوستی» اجرا می‌کند. اسنپ در ۱۳۹۳، با تمرکز بر حمل‌ونقل، آغاز به کار کرد و امروز به یکی از بزرگ‌ترین اکوسیستم‌های خدمات آنلاین کشور تبدیل شده است که میلیون‌ها کاربر را در بخش‌های مختلف زندگی شهری همراهی می‌کند.

تجربه‌ای شخصی‌سازی‌شده در تولد ۱۱ سالگی

در کمپین تولد ۱۱ سالگی اسنپ که با شعار «دوستیمون یکِ یکه!» اجرا می‌شود هر کاربر می‌تواند بر اساس داده‌های یک سال گذشته خود در این سوپراپ کاراکتر اختصاصی‌اش را دریافت کند. این کاراکتر نشان‌دهنده سبک استفاده افراد از سوپراپ است؛ از کاربر وفادار به اسنپ‌خودرو گرفته تا علاقه‌مند به سفارش غذا یا اهل خرید سوپرمارکتی.

کمپین «۱۱ سال دوستی» تجربه‌ای شخصی‌سازی‌شده برای کاربران ایجاد می‌کند که بر پایه‌ تحلیل داده‌های رفتاری یک‌ سال گذشته طراحی شده است. میثم ملاشریفی، معاون بازاریابی گروه اسنپ، ضمن اشاره به پشت سر گذاشتن یک دهه‌ تلاش و یادگیری، ۱۱ سالگی این برند را فصلی همراه با خلق تجربه‌ای هوشمند برای برقراری پیوندی عمیق با نسل جدید توصیف می‌کند و در این باره می‌گوید:

«نوآوری در اسنپ همواره بر پایه‌ داده و فناوری تعریف شده است. امروز، با تکیه بر الگوریتم‌های یادگیری ماشین و تحلیل رفتار کاربر، می‌توانیم تجربه‌ای شخصی‌سازی‌شده برای مخاطبان ایجاد کنیم. در کمپین ۱۱ سالگی اسنپ، داده‌های یک سال گذشته‌ کاربران با کمک هوش مصنوعی پردازش می‌شود و در قالب یک لندینگ اختصاصی با کاراکتر منحصربه‌فرد به نمایش درمی‌آید.»

منبع : زومیت

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا