حالا میتوانید «لینکهای اسپانسری» را در گوگل مخفی کنید
حالا میتوانید «لینکهای اسپانسری» را در گوگل مخفی کنید
لینکهای اسپانسری در نتایج جستوجوی گوگل حالا واضحتر شده و گزینهای تازه برای پنهانکردنشان اضافه شده است؛ اما پیش از پنهانکردن، همچنان باید آنها را ببینید.
در حال حاضر، گوگل نتایج تبلیغاتی را بهصورت جداگانه و با برچسب Sponsored مشخص میکند؛ اما حالا تمام این نتایج در بخشی تاشو در بالای صفحه گروهبندی میشوند؛ بخشی با یک برچسب بزرگتر که هنگام اسکرولکردن نیز در دید باقی میماند.
در پایین این بخش دکمهای برای پنهانکردن تبلیغات قرار دارد، اما برای رسیدن به آن ابتدا باید از کنار تبلیغات عبور کنید. با فشردن دکمه، نتایج تبلیغاتی زیر همان عنوان جمع میشوند و با لمس دوباره باز خواهند شد. گوگل میگوید این تغییر از حالا روی نسخههای دسکتاپ و موبایل در حال انتشار است.
در سالهای اخیر، گوگل تلاش کرده تبلیغاتش بیشازپیش شبیه نتایج اصلی به نظر برسند؛ موضوعی که بارها باعث واکنش کاربران شده است.
گوگل از حدود سال ۲۰۲۰، عبارت Ads را با Sponsored جایگزین کرد. غول جستوجو میگوید هدف از تغییر جدید «سهولت در ناوبری» است.
منبع : زومیت