zoomit

سامسونگ اول شد، اپل سوم؛ گزارش بازار تبلت هند

سامسونگ اول شد، اپل سوم؛ گزارش بازار تبلت هند

سامسونگ در نیمه‌ی نخست سال ۲۰۲۵ جایگاه نخست خود را در بازار تبلت هند حفظ کرد. بر اساس آمار جدید IDC، این شرکت با عرضه‌ی ۸۸۶ هزار تبلت توانست سهمی ۴۱٫۳ درصدی از بازار به‌دست آورد.

آمار جدید سامسونگ نسبت‌به ۱٫۴۳ میلیون دستگاه در سال گذشته از افت عرضه خبر می‌دهد؛ اما حجم عرضه در کل بازار تبلت بیش از ۳۰ درصد کاهش داشت؛ چون خریداران برای خرید تبلت کمتر هزینه می‌کنند.

لنوو با فروش ۲۶۴ هزار دستگاه و سهم ۱۲٫۳ درصدی در رتبه‌ی دوم قرار گرفت و اپل با فروش ۲۵۳ هزار آیپد و سهم ۱۱٫۸ درصدی جایگاه سوم را دارد.

پس از اپل، شیائومی با ۲۴۴ هزار دستگاه (۱۱٫۴ درصد) و ایسر با ۱۹۶ هزار دستگاه (۹٫۱ درصد) قرار دارند. برتری سامسونگ همچنان بر پایه‌ی مدل‌های پرچمدار، نمایشگر اولد، قلم S Pen و ابزارهای هوش مصنوعی است که آن را از محصولاتی مثل لنوو تب پلاس و آیپد اپل متمایز می‌کند.

مقاله‌های مرتبط

سامسونگ می‌خواهد ۴ سپتامبر (۱۳ شهریور) و در نمایشگاه IFA سری گلکسی تب S11 را معرفی کند. این سری شامل دو مدل گلکسی تب S11 و گلکسی تب S11 اولترا خواهد بود که قیمت‌شان بین ۸۶۰ تا ۱۷۰۰ دلار پیش‌بینی می‌شود.

با وجود کوچک‌شدن بازار، سهم ۴۱ درصدی سامسونگ نشان می‌دهد این شرکت فاصله‌ی زیادی با رقبا در هند دارد.

منبع : زومیت

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا