رشد چشمگیر تعامل کاربران با نسخه جدید سوپراپلیکیشن دیجیپی

رشد چشمگیر تعامل کاربران با نسخه جدید سوپراپلیکیشن دیجیپی
دیجیپی از نسخه جدید سوپراپلیکیشن خود رونمایی کرد؛ نسخهای با طراحی سادهتر که هدف آن سهولت استفاده از خدمات مالی فناورانه برای کاربران با سطحهای مختلف آشنایی با فناوری است.
به گفته جواد سیدحمزه، راهبر ارشد محصول سوپراپلیکیشن دیجیپی بهروزرسانیهای انجامشده، بهویژه در رابط کاربری، باعث افزایش چشمگیر نرخ استفاده، بازدید فروشگاهها و تعامل کاربران با سرویسهای کلیدی شده است.
در نسخه جدید، اطلاعاتی همچون میزان اعتبار، دارایی و اقساط کاربران در موقعیتهای قابل مشاهدهتری قرار گرفتهاند تا تصمیمگیری و مدیریت مالی برای کاربران سادهتر شود.
این طراحی جدید کمک میکند کاربران بتوانند هزینهکرد روزانه و پرداختهای دورهای خود را بهینهتر کنترل کنند. جواد سیدحمزه، راهبر ارشد محصول سوپراپلیکیشن دیجیپی با اشاره به تأثیر تغییرات نسخه جدید در لینکدین نوشت:
تغییرات ۱۴۰۳ باعث شد تعداد مشتریان فعال ماهانه یا MAC بهطور چشمگیری افزایش پیدا کند؛ بهطوریکه این عدد با مجموع تمام دوران دیجیپی قابل مقایسه است. ما روی دو هدف مشخص Activation و Retention تمرکز کردیم و نتیجه را خیلی زود دیدیم.
– جواد سیدحمزه، راهبر ارشد محصول سوپراپلیکیشن دیجیپی
او تاکید کرد که از زمان لانچ نسخه جدید، تعداد جستوجوی کالا و فروشگاه از دهها میلیون عبور کرده و بازدید از صفحات فروشگاه تا ۲۰ برابر افزایش یافته است. همچنین نرخ تبدیل (CR) خرید نیز رشد قابلتوجهی داشته و در نتیجه، فروش مرچنتهای طرف قرارداد دیجیپی تا ۶ برابر بیشتر شده است.
سیدحمزه در ادامه از رشد Engagement در سرویسهایی نظیر وام، اعتبار، بیمه و مدیریت ثروت خبر داد و اعلام کرد که در ادامهی مسیر تحول در سوپر اپ، با هدف بهبود نرخهای Customer Effort Score یا CES سوپراپلیکیشن، C-SAT، NPS و در راستای استراتژیهای مقیاسپذیری و توسعهپذیری، سوپراپ دیجیپی با بهبودهای ظاهری جدید و تجربهکاربر بهتر، از امروز در دسترس همه کاربرهامون قرار گرفته است.
راهبر ارشد محصول سوپراپلیکیشن دیجیپی همچنین نوشتده است: «در پرداختهای مالی روزمره هم با خلق تجربه پرداخت اعتباری با یک کلیک، روی نمودارهای نرخ تبدیل شاهد افزایش ۲۱ درصدی بودیم.»
رابط کاربری سوپراپلیکیشن دیجیپی در نسخه جدید خود کاربردیتر شده است بخصوص برای کاربرانی که آشنایی کمتری با فناوریهای مالی دارند و سردرگمی قبلی در تنوع سرویسها تا حد زیادی برطرف شده است.
اپلیکیشن جدید دیجیپی به دو اپلیکیشن مالی Revolut و Tabby شباهت زیادی دارد و به نظر میرسد الگوی موفق این دو اپلیکیشن، در تغییراتی که در دیجیپی ایجاد شده موثر بوده است.
حمیدرضا سعادتی، مدیر اجرایی سوپراپلیکیشن دیجیپی نیز پیشتر اعلام کرده بود: « با توجه به برنامه توسعه پذیرندگان حضوری دیجیپی، یکی دیگر از بهروزرسانیهای این سوپراپلیکیشن، بهینهسازی روش پرداخت حضوری و دسترسی بهتر به آن برای کاربران بوده است.»
او افزود که این تغییرات، دیجیپی را مقیاسپذیرتر و توسعهپذیرتر از همیشه کرده و مسیر ارتقاء سرویسدهی به کاربران را هموارتر کرده است.
منبع : زومیت