zoomit

بررسی رفتار کاربران اسنپ‌مارکت در جنگ ۱۲ روزه؛ رشد ۴ برابری فروش کالاهای کنسروی

بررسی رفتار کاربران اسنپ‌مارکت در جنگ ۱۲ روزه؛ رشد ۴ برابری فروش کالاهای کنسروی

جنگ اخیر میان اسرائیل و ایران تنها یک تیتر خبری یا بحران سیاسی نبود؛ تأثیر آن به شکل مستقیم بر زندگی روزمره مردم دیده شد. در روزهایی که امنیت و پایداری به دغدغه جدی هر خانواده‌ای تبدیل شده بود، برخی پلتفرم‌های آنلاین تلاش کردند خود را به‌عنوان بخشی از زنجیره تاب‌آوری جامعه معرفی کنند.

در همین راستا، اسنپ‌مارکت اخیراً گزارشی منتشر کرده که به تحلیل رفتار کاربرانش در این بازه زمانی می‌پردازد. بر اساس داده‌های این گزارش، در جریان جنگ ۱۲ روزه، تقاضا برای برخی کالاهای اساسی رشد چشم‌گیری داشته است. کنسرو سبزیجات و حبوبات با رشد ۴۱۷ درصدی در صدر کالاهای پُرمتقاضی قرار گرفته و پس از آن مایه غذا با ۳۶۸ درصد و کنسرو ماهی تُن با ۳۰۷ درصد رشد در رتبه‌های بعدی ایستادند.

همچنین، حبوبات و سویا با رشد ۲۰۳ درصدی، ماکارونی، لازانیا و رشته با ۱۹۰ درصد، و دستمال مرطوب با ۱۴۸ درصد افزایش تقاضا مواجه شده‌اند. گفتنی است که میانگین ارزش سبد خرید کاربران در شهرهای درگیر جنگ نیز ۲ برابر شده است.

منبع : زومیت

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا