zoomit

پس از تب استودیو جیبلی، ChatGPT حالا عکس شما را به عروسک‌های باربی و اکشن فیگور تبدیل می‌کند

پس از تب استودیو جیبلی، ChatGPT حالا عکس شما را به عروسک‌های باربی و اکشن فیگور تبدیل می‌کند

ابزار ساخت تصویر جدید ChatGPT با استقبال گسترده‌ای همراه شد و پس از موج تصاویر به سبک استودیو جیبلی، حالا ترند تازه‌ای در لینکدین به جریان افتاده است: تبدیل چهره‌ی افراد به اکشن فیگور.

ترند جدید در چند قالب مختلف منتشر شده؛ اما مدل «اکشن فیگور هوش مصنوعی» بیشترین توجه را جلب کرده است. در این نسخه، کاربر نسخه‌ای عروسکی از خود را در بسته‌بندی مخصوص، همراه با لوازمی مثل لپ‌تاپ، کتاب و فنجان قهوه تولید می‌کند. برخی نسخه‌های دیگر نیز تلاش می‌کنند بسته‌بندی برندهای مشهور مانند Barbie Box Challenge را تقلید کنند.

تولید عکس به سبک باربی به‌تدریج به شبکه‌های اجتماعی دیگر مانند فیسبوک، اینستاگرام و تیک‌تاک نیز راه یافته؛ اما میزان محبوبیتش هنوز با تب‌وتاب عکس‌های استودیو جیبلی قابل مقایسه نیست؛ جریانی که همچنان از نظر جست‌وجو در گوگل از تمامی واژه‌های مرتبط با باربی، فیگور و عروسک پیشی گرفته است.

نکته‌ی مشترک در تمام اکشن فیگورها، نام ChatGPT است که تقریباً تنها ابزار هوش مصنوعی مورد استفاده در تولید آن‌ها محسوب می‌شود.

مقاله‌های مرتبط

قابلیت تبدیل متن به تصویر که ماه گذشته منتشر شد، چنان با استقبال روبه‌رو شد که OpenAI ناچار شد برای جلوگیری از فشار بیش‌ازحد بر سرورها، دسترسی کاربران نسخه‌ی رایگان را محدود کند. با اینکه محبوبیت این ترند قابل مقایسه با تصاویر جیبلی نیست، اما بار دیگر موقعیت ChatGPT را به‌عنوان هوش مصنوعی محبوب کاربران عادی تثبیت می‌کند.

بیشتر محتواهای مربوط به ساخت اکشن ویگور، همچنان در لینکدین منتشر می‌شود. البته برخی برندهای مطرح مانند Mac و NYX نیز وارد این جریان شده‌اند، اما چهره‌های شناخته‌شده یا تأثیرگذار هنوز علاقه‌ای به همراهی با آن نشان نداده‌اند.

منبع : زومیت

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا