zoomit

اشتراک «ارزان» جدید یوتیوب معرفی شد؛ حذف تبلیغات از «اکثر» ویدیوها

اشتراک «ارزان» جدید یوتیوب معرفی شد؛ حذف تبلیغات از «اکثر» ویدیوها

یوتیوب پریمیوم لایت پس‌از مدت‌ها آزمایش در شکل‌های مختلف، اکنون به‌صورت رسمی با برنامه‌ای آزمایشی در آمریکا معرفی شد. این طرح با هزینه‌ای حدود نصف پریمیوم استاندارد، یعنی ۷٫۹۹ دلار در ماه در مقابل ۱۳٫۹۹ دلار، ارائه می‌شود.

تفاوت‌های اصلی طرح یوتیوب پریمیوم لایت در دو بخش است: نخست، حذف یوتیوب موزیک به این معنا که آگهی‌ها در ویدیوهای موزیکال همچنان نمایش داده می‌شوند و اپلیکیشن یوتیوب موزیک نیز برای کاربران لایت آگهی خواهد داشت. همچنین، امکان دانلود ویدیو یا موسیقی برای استفاده‌ی آفلاین و پخش پس‌زمینه در دسترس نیست.

تنها مزیت پریمیوم لایت در مقایسه با تجربه‌ی رایگان حذف آگهی‌ها از ویدیوها، به‌جز محتوای موزیکال است. یوتیوب اعلام کرده است: «ما پریمیوم لایت را آزمایش کرده‌ایم تا تعادل مناسبی از ویژگی‌ها و مزایا برای بینندگانی فراهم کنیم که می‌خواهند بیشتر ویدیوها را بدون آگهی تماشا کنند؛ از بازی و کمدی گرفته تا آشپزی و آموزش. برای کسانی که موسیقی بدون آگهی در یوتیوب و یوتیوب موزیک به‌علاوه پخش آفلاین و پس‌زمینه می‌خواهند، طرح پریمیوم را پیشنهاد می‌کنیم.»

مقاله‌های مرتبط

براساس صفحه‌ی پشتیبانی یوتیوب، با پریمیوم لایت در ویدیوهایی مانند بازی، مد، زیبایی و اخبار آگهی نخواهید دید؛ اما آگهی‌ها ممکن است در محتوای موزیکال و شورت‌ها و هنگام جست‌وجو یا مرور ظاهر شوند. این طرح شامل یوتیوب موزیک پریمیوم یا قابلیت‌هایی مثل دانلود و پخش پس‌زمینه نیست.

گوگل این طرح را به‌صورت آزمایشی در آمریکا آغاز کرده است و قصد دارد آن را در تایلند و آلمان و استرالیا، کشورهایی که پیش‌تر میزبان آزمایش‌ها بودند، گسترش دهد.

منبع : زومیت

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا