سامسونگ امیدوار است اینفلوئنسرها به فروش بیشتر گلکسی S25 کمک کنند
سامسونگ امیدوار است اینفلوئنسرها به فروش بیشتر گلکسی S25 کمک کنند
سامسونگ همواره بودجهی زیادی برای بازاریابی محصولات خود و بهویژه گوشیهای سری گلکسی اس و گلکسی زد اختصاص میدهد. این شرکت با برگزاری رویدادهای بزرگ، همکاری با شخصیتهای مشهور و نصب بیلبوردهای غولپیکر در شهرهای مهم جهان، توجهات زیادی را به محصولات خود جلب کرده است. اکنون شرکت کرهای قصد دارد با معرفی سری گلکسی S25، سطح جدیدی از بازاریابی را بهنمایش بگذارد.
طبق اعلام رسمی سامسونگ، رویداد گلکسی آنپکد برای رونمایی از گوشیهای سری گلکسی S25 در تاریخ ۲۲ ژانویهی ۲۰۲۵ (۳ بهمن ۱۴۰۳) در سن خوزه برگزار خواهد شد. در این مراسم تعداد زیادی از شخصیتهای برجستهی صنعت فناوری و نمایندگان رسانهها حضور خواهند داشت. اما این پایان ماجرا نخواهد بود و غول فناوری کرهی جنوبی برنامههای ویژهای برای معرفی این سری دارد.
بر اساس گزارش ETNews، سامسونگ قصد دارد همزمان با رویداد آنپکد، برنامهای تحت عنوان Unpacked Night برگزار کند. این رویداد شبانه میزبان بزرگترین اینفلوئنسرهای جهان خواهد بود که سامسونگ از سال گذشته برای همکاری در بازاریابی سری گلکسی S25 با آنها در ارتباط بوده است.
سامسونگ باور دارد تأثیر اینفلوئنسرها در پلتفرمهایی مثل فیسبوک، اینستاگرام، اسنپچت، ایکس و یوتیوب بهشدت افزایش یافته است. به همین دلیل، شرکت مذکور امیدوار است با بهرهگیری از محتوای ویدیویی که اینفلوئنسرها تولید میکنند، فروش سری گلکسی S25 را افزایش دهد؛ ازطرفی ویدیوهای منتشرشده از دل رویدادها، محبوبیت زیادی میان جوانان دارند.
بهنظر میرسد سامسونگ در رویداد Unpacked Night غرفههایی را برای اینفلوئنسرها در نظر گرفته است تا بتوانند ویدیوهای جذاب و دیدنی ضبط و در شبکههای اجتماعی و پلتفرمهای استریم منتشر کنند. مقامات سامسونگ همچنین در این رویداد با اینفلوئنسرها تعامل نزدیکتری خواهند داشت تا روابط طولانیمدتی برای بازاریابیهای آینده ایجاد کنند.
منبع : زومیت