دولینگو زبان کرهای به طرفداران Squid Game آموزش میدهد
دولینگو زبان کرهای به طرفداران Squid Game آموزش میدهد
نتفلیکس در حال آمادهسازی فصل دوم سریال بازی مرکب (Squid Game) بهعنوان یکی از محبوبترین سریالهای هیجانانگیز کرهای است. حال نتفلیکس در حال همکاری با دولینگو است تا به بینندگان این سریال کمک کند تا پیشاز اکران فصل جدید Squid Game، زبان کرهای بیاموزند.
طبق گزارش TechCrunch، نتفلیکس و دولینگو بیش از ۴۰ کلمه که در سریال Squid Game استفاده شده بود، به اپلیکیشن دولینگو میآورند. یکی از این کلمات «دولگانا»، همان شیرینی قسمت سوم فصل اول بود.
درسهایی به دولینگو افزوده خواهد شد که به بینندگان جملاتی مانند Trust no one (به هیچکس اعتماد نکن) و Let’s play a game (بیا بازی کنیم) و You’ve been eliminated (شما حذف شدهاید) را آموزش میدهد. این عبارات در دروس عادی کرهای ادغام شدهاند و هدف آنها ارتقای تجربهی یادگیری با ارجاعاتی به این سریال است.
مانو اورسود، مدیر ارشد بازاریابی دولینگو، توضیح داد که هدف از همکاری نتفلیکس و دولینگو، کمک به زبانآموزان برای ارتباط نزدیکتر با Squid Game است.
به گفتهی اورسود، به لطف سریال بازی مرکب دولینگو شاهد جهش ۴۰ درصدی در تعداد زبانآموزان کرهای بود. این سریال از زمان انتشار در سال ۲۰۲۱ طرفداران بسیار زیادی به دست آورده است و درحالحاضر، ۳۳۰ میلیون بیننده و ۲٫۸ میلیارد ساعت تماشا دارد.
گیم فیلتر جدید تیکتاک لایه دیگری از سرگرمی به همکاری دولینگو و نتفلیکس اضافه میکند و به کاربران اجازه میدهد تا مهارتهای کرهای خود را با چالشهای فعالشده با صدا آزمایش کنند.
گیم فیلتر جدید از روی بازی «چراغ سبز، چراغ قرمز» سریال بازی مرکب الهام گرفته شده است. کاربران باید عبارات را با دقت تلفظ کنند تا بازیکنانی را حذف کنند که در تلاش برای زندهماندن در این بازی هستند.
نتفلیکس بهوضوح تمام تلاش خود را برای تبلیغ بازی مرکب انجام میدهد که با توجه به سرمایهگذاری این شرکت در بازاریابی فصل اول، جای تعجب ندارد.
مقالههای مرتبط
تلاشهای تبلیغاتی امسال نتفلیکس شامل برگزاری مسابقهای در لس آنجلس در ۱۲ دسامبر (۲۲ آذر) است که در آن طرفداران میتوانند برای حضور در اکران نخست آمریکا رقابت کنند. در اکران آمریکا، هوانگ دونگ هیوک کارگردان و بازیگران مختلف ازجمله لی جونگجائه، بازیگر نقش شخصیت اصلی (سونگ گی-هون) حضور خواهند داشت.
طرفداران بازی مرکب میتوانند در مکانهای منتخبی مانند نیویورک، مادرید، سئول و سیدنی ازطریق طرح Squid Game: The Experience، امکان بازی در بازیهای محبوب سریال بازی مرکب را داشته باشند. بازی موبایلی Squid Game: Unleashed نیز در ۲۷ آذر معرفی میشود. این بازی را Netflix Games توسعه داده است.
منبع : زومیت