zoomit

کاربران شبکه باز (TON) قادر خواهند بود تا از تکنولوژی Tap & Pay اوبیت برای پرداخت بین تریدر ها به صورت واحد های  پول فیات معامله کنند در حالی که USDT را هزینه می‌کنند. 

به دلیل ادغام برنامه پرداخت تلفن همراه اوبیت، معاملات با USDT و XAUt تتر بر روی شبکه باز (TON) بهبود می‌یابند که تجربه کاربری راحت‌تری را برای معامله گران فراهم می‌کند و مسیر خرید و فروش عمده تتر نیز برای معامله گران نیز بسیار سریع تر خواهد شد. 

تتر و تتر گلد در ماه آوریل بر روی شبکه TON راه‌اندازی شدند. XAUt به قیمت یک اونس از طلا ثابت میماند. بیش از ۲۰۰ میلیون دلار USDT بر روی شبکه TON صادر شده است و کاربران می‌توانند USDT را در پیام‌های تلگرام ارسال کنند. تلگرام بیش از ۹۰۰ میلیون کاربر در سراسر جهان دارد. همچنین TON ارز اختصاصی خود،تون کوین(Toncoin) را در شبکه TON عرضه می‌کند.

 همچنین TON، بر روی ۱۴ شبکه بلاکچین دیگر شامل Tron و Ethereum عرضه می‌شود و در ماه  مارس نیز به شبکه Celo پیوست.

تکنولوژی Tap & Pay اوبیت به تاجران اجازه می‌دهد که حتی زمانی که مشتری با USDT پرداخت می‌کند، پرداخت را به واحد پول Fiat دریافت کنند. در بیانیه‌ای ارائه شده به کوین تلگراف، مدیرعامل تتر پائولو آردوینو گفت:

“با هم، ما راهکارهای بانکداری را به جمعیت عادی ارائه خواهیم داد و نحوه تراکنش کاربران با رمز ارزها را اصلاح کرده و آسان‌تر و موثرتر می‌کنیم.”

تتر در دوره جمع‌آوری اسپانسر سری اول اوبیت، در فوریه که ۲۵ میلیون دلار جمع کرد، جزو سرمایه‌گذاران بود. سولانا نیز یکی از سرمایه‌گذاران بود. مدیرعامل اوبیت، آمرام آدار، همچنین بر جایگاه اشتراکی شراکت با تتر و TON تاکید کرد. او گفت:

“ما فقط یک گزینه پرداخت دیگر فراهم نمی‌کنیم؛ ما دسترسی غیربانکی به معروف‌ترین رمز ارزها و پرداخت‌های جهانی را با استفاده از اوبیت فراهم می‌کنیم.”

برنامه تلفن همراه اوبیت، اولین برنامه رمز ارز به Fiat خود را در آوریل ۲۰۲۲ منتشر کرد و ویژگی Tap & Pay خود را در سپتامبر ۲۰۲۳ معرفی کرد. Tap & Pay از تکنولوژی ارتباط نزدیک‌ ان اف سی (NFC) استفاده می‌کند. در مارس، اوبیت سکه VET شبکه VeChain را نیز یکپارچه سازی کرد. 

تتر در بسیاری از جبهه‌ها گسترش و توسعه خواهد یافت .اوایل ماه می، سرمایه‌گذاری خود را بر روی ارائه‌ دهنده خدمات پرداخت CityPay.io در گرجستان افزایش داد که قصد گسترش به ارمنستان، آذربایجان، قزاقستان و ازبکستان را دارد. تتر در ماه می ۲۰۲۳ سرمایه‌گذاری خود را در CityPay.io انجام داده است.

آغاز نوین: تتر، اوبیت و بنیاد TON راه حل جدید پرداخت رمز ارزی را معرفی می‌کنند.بنابراین تتر، اوبیت و بنیاد TON اقدام به انقلاب در پرداخت‌های رمز ارزی می‌کنند و ارزهای پایدار USD₮ و XAU₮ را بر روی بلاکچین TON برای معاملاتی بی‌مرز و بی‌درنگ عرضه می‌نمایند هرچند که تا کنون شما میتوانستید معاملات عمده تتر را در صرافی آنلاین ارز دیجیتال نیپوتو نیز تجربه کنید.

موارد مهم این مقاله:

– تتر USD₮ و XAU₮ را بر روی شبکه TON راه‌اندازی می‌کند و بیش از ۲۰۰ میلیون دلار ارز پایدار برای معاملات لحظه ای  در تلگرام صادر می‌کند.

– تکنولوژی Tap & Pay اوبیت با TON ادغام می‌شود و معامله گران را قادر می‌سازد تا ارزهای رمزی را دریافت کنند و برنامه رمز ارزی را تقویت کنند.

– با ادغام بلاکچین و تلگرام بنیاد TON پرداخت‌های P2P را تسهیل می‌کند و دسترسی به خدمات مالی غیرمتمرکز را ارتقا می‌دهد. 

تتر، بزرگترین شرکت ارز پایدار، به تازگی شراکت جدید خود با اوبیت، یک برنامه پرداخت تلفن همراه، و بنیاد TON را به اطلاع همگان رسانید. این همکاری با هدف تغییر صنعت پرداخت‌های رمز ارزی با ارائه یک راه ساده و موثر برای انتقال وجوه به کاربران است. 

این حرکت نشان‌دهنده هدف تتر برای ایجاد یک سیستم مالی بی‌مرز با استفاده از فناوری غیرمتمرکز است. 

توسعه‌ی تتر و XAU₮ بر روی بلاکچین TON

در چارچوب این شراکت، تتر اخیراً ارزهای پایدار خود، USD₮ و XAU₮ را بر روی بلاکچین TON معرفی کرده است. این گام باعث می‌شود که اعضای اکوسیستم TON بتوانند به راحتی بین خود تبادل انجام دهند، بنابراین فرایند تراکنش سریع، ایمن و ارزانی فراهم می‌شود. پائولو آردوئینو، مدیرعامل تتر، اظهار خوشحالی از این همکاری کرده و قابلیت آن برای ایجاد ایده‌های جدید در پرداخت‌های رمز ارزی را تاکید کرده است.

حتما بخوانید :

منبع : زومیت

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا