zoomit

این روزها بازار ساعت‌های هوشمند اقتصادی با ظاهری پریمیوم و تقریباً تمام قابلیت‌هایی که از این پوشیدنی‌های محبوب انتظار داریم، حسابی داغ است؛‌ دیگر گذشت زمانی‌ که تست‌های قابل‌ اطمینان سنجش ضربان قلب و سطح اکسیژن خون و حتی پایش خواب تنها محدود به اپل واچ و گلکسی واچ بود. بگذریم که کم‌کم چشم‌هایمان دارد به دیدن قابلیت‌های لوکس‌تری مانند پاسخ به تماس در پوشیدنی‌های اقتصادی و حتی از برند‌های کمترشناخته‌شده عادت می‌کند.

در بازار تقریباً اشباع‌شده از ساعت‌ها و مچ‌بندهای هوشمند با محدودیت‌ها و قابلیت‌های خاص خود، محصولات گلوریمی شیائومی توانسته‌اند در مدت یکی‌-دو سال، با استفاده از فرمول ظاهر جذاب، کیفیت ساخت بالا، حسگرهای دقیق و صدالبته برچسب قیمتی مقرون‌به‌صرفه، محبوبیت قابل‌ توجهی بین کاربران پیدا کنند. ساعت هوشمند Glorimi M2 Max که به‌تازگی برای بررسی به دست نیوزلن رسید، با پر کردن تقریباً تمام باکس‌هایی که خرید آن را ارزشمند می‌کند، به‌راحتی در فهرست بهترین ساعت‌ها و مچ‌بند‌های هوشمند بازار ایران قرار می‌گیرد.

بی‌اغراق بگویم؛ گلوریمی M2 Max جزو معدود ساعت‌هایی بود که در حین بررسی احساس کردم که باید یکی از آن‌ها را برای خودم داشته باشم! آن هم نه‌ به‌خاطر صفحه‌نمایش پرنور یا حسگرهای بسیار دقیق و قابلیت تماس بی‌دردسر با‌ آیفون؛ بلکه به‌خاطر رابط کاربری فوق‌العاده‌‌ی نوتیفیکیشن‌ها!

اما پیش از اینکه بخواهم درباره‌ی نمایش منحصر‌به‌فرد نوتیفیکیشن‌ها صحبت کنم، اجازه دهید بررسی را با نگاهی سریع به مشخصات کلی و طراحی ساعت شروع کنم.

مشخصات Glorimi M2 Max در یک نگاه

ابعاد

۴۶٫۸ در ۴۶٫۸ در ۱۱٫۸ میلی‌متر

وزن

۵۰ گرم (همراه بند)

بدنه

آلیاژ روی

نمایشگر

امولد ۱٫۶ اینچ، ۴۸۰ در ۴۸۰ پیکسل، روشنایی ۱۳۵۰ نیت

GPS داخلی

ندارد

فضای ذخیره‌سازی

۴ گیگابایت (ذخیره عکس، آهنگ و ضبط صدا)

باتری

۳۶۰میلی‌آمپرساعت (حدود ۶ روز استفاده روزمره/۲۰ روز استندبای)

ضد‌آب

گواهی IP68

حسگرها

حسگر اپتیکال ضربان قلب با قابلیت محاسبه سطح اکسیژن خون (SpO2)، شتاب‌سنج

اسپیکر و میکروفون

دارد

سیستم‌عامل

اختصاصی سازگار با اندروید ۵ و iOS 9 به بعد

اتصالات

بلوتوث نسخه ۵.۳

طراحی چشم‌نواز با بند اضافی

ساعت Glorimi M2 Max از صفحه‌نمایش دایره‌ای بزرگ ۱٫۶ اینچی در فریمی از جنس آلیاژ روی بهره می‌برد و با آن دکمه‌ی چرخان و دکمه‌ی اکشن آلومینیومی و بند مگنتی مشکی/نارنجی که البته در رنگ‌های مشکی/آبی، مشکی/قرمز و سفید/آبی هم موجود است، ظاهر جذاب و پریمیومی دارد. ابعاد ۴۶٫۸ میلی‌متری ساعت جلوه‌ی قابل‌ قبولی روی مچ‌های باریک دارد و وزن ۵۰ گرمی آن در استفاده‌ی طولانی مشکلی ایجاد نمی‌کند؛ هرچند بند مگنتی در روزهای داغ تابستان به‌شدت باعث تعریق می‌‌شود.

حتما بخوانید :

منبع : زومیت

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا