zoomit

تراکت‌های تبلیغاتی از ابزارهای ساده و در عین‌حال کاربردی برای بازاریابی هستند. از مزایای مهم استفاده از آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

هدف قرار دادن مخاطبان خاص

شما می‌توانید تراکت‌های خود را به‌گونه‌ای توزیع کنید که به‌طور مستقیم به مخاطبان مورد نظر شما برسند. به‌طور مثال اگر صاحب رستوران هستید، می‌توانید تراکت‌های خود را در محله‌هایی که تراکم جمعیت بالایی دارند یا در نزدیکی مدارس یا محل کار توزیع کنید.

اطلاع رسانی سریع و آسان

تراکت‌ها راهی عالی برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات مهم در مورد کسب‌وکار شما با مشتریان بالقوه هستند. شما می‌توانید از آن‌ها برای تبلیغ محصولات یا خدمات جدید، اطلاع‌رسانی در مورد تخفیف‌ها یا پیشنهادهای ویژه و به اشتراک گذاشتن اطلاعات تماس خود استفاده کنید.

ملموس و قابل مشاهده بودن

در دنیای دیجیتال امروزی آسان است که پیام‌های بازاریابی را نادیده بگیرید. با این حال تراکت‌ها ابزاری ملموس هستند که مردم می‌توانند آن‌ها را در دست بگیرند و بخوانند. بنابراین احتمالا تراکت‌ها توجه بیشتری را به خود جلب می‌کنند و به یاد می‌مانند.

چاپ تراکت‌ها در مقایسه با سایر اشکال تبلیغات مانند تبلیغات تلویزیونی یا بیلبورد بسیار ارزان است. این موضوع تراکت‌ها را به گزینه‌ای عالی برای مشاغل کوچک یا استارت‌آپ‌ها تبدیل کرده است.

تراکت‌ها را می‌توان در اندازه‌ها، رنگ‌ها و طرح‌های مختلف چاپ کرد. این امر به شما امکان می‌دهد تا آن‌ها را با برند و پیام خود مطابقت دهید.

حمل و نقل آسان

حمل و نقل تراکت‌ها آسان است و می‌توانید هر زمانی که علاقه‌مند بودید، از آن‌ها برای تبلیغ کسب‌وکار خود استفاده کنید.

نکات مهم برای طراحی تراکت‌های تبلیغاتی

در صورتی‌که قصد دارید تا تراکت را برای تبلیغ به‌کار ببرید، نیاز است تا به چند نکته مهم توجه کنید. از نکات مهم می‌توان موارد زیر را نام برد:

  • عنوان جذاب: عنوان تراکت باید به‌گونه‌ای باشد که توجه مخاطب را جلب کند و او را به خواندن ادامه مطالب ترغیب کند.
  • پیام واضح و مختصر: پیام تراکت باید به‌طور واضح و مختصر، اطلاعات مورد نیاز مخاطب را به او ارائه دهد.
  • استفاده از تصاویر: تصاویر جذاب می‌توانند تاثیر تراکت را دو چندان کنند و سبب گیرایی بیشتر آن شوند.
  • خوانایی: در زمان طراحی تراکت از فونت و سایز مناسب متن استفاده کنید تا خواندن تراکت برای مخاطب آسان باشد.
  • قرار دادن Call to Action یا دعوت به اقدام: حتما در تراکت از مخاطبان خود بخواهید که کاری انجام دهد. این دعوت به عمل می‌تواند بازدید از وب‌سایت یا تماس با شما باشد.

پس از طراحی تراکت جذاب، نیاز است تا چاپ تراکت خود را به چاپخانه‌های معتبر بسپارید و از آن‌ها برای چاپ تراکت کمک بگیرید. در ادامه شما را با یکی از  مراکز چاپ آشنا می‌کنیم.

چاپ تراکت‌های تبلیغاتی را به تیم گرافیک بسپارید

یکی از چاپخانه‌های آنلاین معتبر داخل کشور که از طریق آن می‌توانید تراکت‌های تبلیغاتی خود را با کیفیت بالایی چاپ کنید، مجموعه تیم گرافیک است. این مجموعه دارای دستگاه‌های پیشرفته و حرفه‌ای برای چاپ است که باعث می‌شود تا بتوانید تراکت‌ها را با کیفیت بالا، سریع و… چاپ کنید.

حتما بخوانید :

منبع : زومیت

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا