گزارش کمپین نوروزی اتاقک: جذب 220 هزار کاربر جدید در کمپین «یک اتاقک پر از عیدی»
گزارش کمپین نوروزی اتاقک: جذب 220 هزار کاربر جدید در کمپین «یک اتاقک پر از عیدی»
صنعت گردشگری و اجاره اقامتگاه چندسالی است که تبدیل به صحنه رقابت تمامعیار بین کسبوکارهای فعال در این حوزه شده است. اتاقک نیز به عنوان یکی از قدیمیترین کسبوکارهای فعال در این حوزه، کمپین نوروزی خود را با در پیش گرفتن شیوهای متفاوت در این صنعت، مبتنی بر شانس و با ماهیت جکپات طراحی و پیادهسازی کرد.
چرا یک اتاقک پر از عیدی؟
همزمانی این کمپین با تعطیلات نوروزی و همچنین هدایای جذابی که در قالب کدهای تخفیف به کاربران ارائه میشد؛ باعث شد تا شعار «یک اتاقک پر از عیدی» برای این کمپین انتخاب شود.
اتاقک پر از عیدی در فضای دیجیتال
با توجه به اینکه پرسونای هدف این کمپین علاقهمندان به سفر، تکنولوژی و وبگردی بود؛ اتاقک با تمرکز بر تبلیغات در فضای دیجیتال و بهینهسازی مستمر آن، توانست نسبت به تحقق هدف خود که افزایش فروش و جذب کاربران جدید بود گام بردارد.
تبلیغات کلیکی و بنری، تبلیغات در صفحات پر مخاطب اینستاگرام، اینفلوئنسر مارکتینگ، اساماس و ایمیلمارکتینگ، تبلیغات در اپلیکیشنها، تبلیغات ویدئویی و پریرول، افیلیتمارکتینگ و رپورتاژ، از جمله فعالیتهای انجام شده در راستای معرفی این کمپین به شمار میرود.
چگونه هدف جذب کاربر جدید محقق شد؟
در کمپینهایی که در فصل داغ فروش اجرا میشوند معمولا همه تمرکز کسبوکارها بر فروش است؛ اما اتاقک با در پیشگرفتن شیوهای متفاوت، هدیهای ویژه به ارزش 50 میلیون تومان را برای آن دسته کاربرانی در نظر گرفت که بیشترین کاربر جدید را به بازی دعوت کنند؛ این هدیه به 10 کاربری که بیشترین تعداد دوست جدید را به این بازی دعوت کردند تقدیم شد.
منبع : زومیت