درباره شکایات مشترکان مخابرات ایران رسیدگی و تصمیمگیری شد
درباره شکایات مشترکان مخابرات ایران رسیدگی و تصمیمگیری شد
به گزارش نیوزلن از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، از مجموع ۱۲۷ شکایتی که در این جلسات بررسی شد مشکل مربوط به ۵۳ شکایت رفع و این شکایات مختومه اعلام شدند. بر اساس آمارهای موجود، استانهای فارس با ۲۰ شکایت، گیلان با ۱۶ شکایت و آذربایجان شرقی با ۱۳ شکایت بیشترین آمار شکایات باز را به خود اختصاص داده بودند.
بر اساس این گزارش، عدم رعایت تعرفه مکالمه، قطع ارتباط، عدم تأمین کابل سرقت شده، عدم واگذاری خط تلفن ثابت، مغایرت در محاسبه هزینههای قبض، عدم پاسخگویی مناسب و ارائه خدمات پشتیبانی نامطلوب، هزینه نصب و راهاندازی سرویس و عدم واگذاری سرویس، تأخیر در نصب و راهاندازی سرویس، قطع سرویس تلفن ثابت، عدم تضمین کیفیت سرویس ارائه شده، عدم خروج از PCM، سلب امتیاز خط مشترک و تغییر شماره در کابل برگردان بیشترین حجم شکایات ثبت شده توسط مشترکین این مناطق در سامانه ۱۹۵ را داشتهاند.
این جلسات با حضور مدیرکل دفتر حفاظت از حقوق مصرفکننده رگولاتوری، نمایندگان روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، مرکز بازرسی و دفتر رسیدگی و پاسخگویی به شکایات وزارت ارتباطات، مدیران کل مناطق ۹ گانه رگولاتوری، مدیران مناطق مخابراتی استانها و نماینده شرکت مخابرات ایران برگزار شد.