ارتباطات

درباره شکایات مشترکان مخابرات ایران رسیدگی و تصمیم‌گیری شد

درباره شکایات مشترکان مخابرات ایران رسیدگی و تصمیم‌گیری شد

کمیته عالی حفاظت از حقوق مصرف‌کننده در جلساتی مجزا، ۱۲۷ شکایت ثبت شده مشترکین شرکت مخابرات ایران در استان‌های زنجان، گیلان، قزوین، بوشهر، فارس، کهگیلویه و بویراحمد، اصفهان، خوزستان، خراسان رضوی، تهران، کرمان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، البرز، مازندران، سیستان و بلوچستان، همدان، کرمانشاه، کردستان و ایلام در سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات (۱۹۵) که در فرآیند تعیین شده این سامانه بی پاسخ مانده بود را بررسی و رسیدگی کرد.

به گزارش نیوزلن از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، از مجموع ۱۲۷ شکایتی که در این جلسات بررسی شد مشکل مربوط به ۵۳ شکایت رفع و این شکایات مختومه اعلام شدند. بر اساس آمارهای موجود، استان‌های فارس با ۲۰ شکایت، گیلان با ۱۶ شکایت و آذربایجان شرقی با ۱۳ شکایت بیشترین آمار شکایات باز را به خود اختصاص داده بودند.

بر اساس این گزارش، عدم رعایت تعرفه مکالمه، قطع ارتباط، عدم تأمین کابل سرقت شده، عدم واگذاری خط تلفن ثابت، مغایرت در محاسبه هزینه‌های قبض، عدم پاسخگویی مناسب و ارائه خدمات پشتیبانی نامطلوب، هزینه نصب و راه‌اندازی سرویس و عدم واگذاری سرویس، تأخیر در نصب و راه‌اندازی سرویس، قطع سرویس تلفن ثابت، عدم تضمین کیفیت سرویس ارائه شده، عدم خروج از PCM، سلب امتیاز خط مشترک و تغییر شماره در کابل برگردان بیشترین حجم شکایات ثبت شده توسط مشترکین این مناطق در سامانه ۱۹۵ را داشته‌اند.

این جلسات با حضور مدیرکل دفتر حفاظت از حقوق مصرف‌کننده رگولاتوری، نمایندگان روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، مرکز بازرسی و دفتر رسیدگی و پاسخگویی به شکایات وزارت ارتباطات، مدیران کل مناطق ۹ گانه رگولاتوری، مدیران مناطق مخابراتی استان‌ها و نماینده شرکت مخابرات ایران برگزار شد.

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا